ترندهای روز

جمیله علم‌الهدی پیام صادر کرد

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (irtahlil.com):

فرارو: جمیله علم الهادی همسر مرحوم رئیسی در پاسخ به ابراز همدردی برخی از همسران روسای جمهور کشورها گفت: حدود دو ماه از شهادت مظلومانه رئیس جمهور عزیز ایران می گذرد. درد جدایی او همچنان پابرجاست و در کمال تعجب باعث شده است که مردم برای رسیدن به اهداف عالیه او تلاش بیشتری کنند. انجام داده است. بی شک همدردی گرم شما در این حادثه تلخ، تمایل به همکاری ما و شما را تقویت کرده است.

جمیله علم الهادی پیام داد

علم الهادی در ابتدای این پیام با ذکر نام خداوند مجاهدان و شهدا و آرزوی بهروزی و موفقیت برای رئیس جمهور، همسر وی، دولت و ملت آن کشور گفت: از شما سپاسگزارم عشق و محبت خالصانه ات در روزهای سخت هجران سرور عزیزم و با اینکه حدود دو ماه از شهادت مظلومانه رئیس جمهور مهربان و دوست داشتنی ایران می گذرد، اما درد فراقش همچنان پابرجاست. به طور شگفت انگیزی، این امر باعث شده است که مردم برای پیگیری اهداف عالی او تلاش بیشتری کنند.

عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی افزود: بی شک همدردی صمیمانه و گرم جنابعالی در این حادثه دلخراش، تمایل به همکاری ما و شما را تقویت کرده است.

وی با اشاره به برگزاری افق میهنات ریاست جمهوری در ایران تصریح کرد: با شهادت مجاهد خستگی ناپذیر رئیسی کهرمان، اقشار مختلف مردم نیز آماده گسترش ارتباطات و فعالیت های منطقه ای و جهانی هستند و بر خود لازم می دانم انگیزه ها و ظرفیت ها را اعلام کنم. . اقدامات مردمی فعال در این حادثه دردناک می تواند به پیشبرد و تقویت منافع مردم و منافع ملی دو کشور بیش از گذشته کمک کند و می دانید که تقویت دیپلماسی عمومی و بازکردن راه برای جوانان پرشور و تحصیلکرده مردم، کارشناسان، مبتکران و مردم تا چه اندازه می توانند در تضمین منافع ملی و امنیت پایدار و پیشرفت همگان مؤثر باشند و لذا امیدوارم زمینه های همکاری فرهنگی به ویژه برای زنان فعال دو کشور افزایش یابد.

جمیله علم الهادی در بخشی دیگر از این پیام نوشت: از همسر بزرگوارتان و مردم خوب کشورتان و تلاش های شهید رئیسی برای ارتقای جایگاه خانواده همکاری فایمبین کمال تشکر را دارم. تقویت

همسر شهید رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران در پایان ابراز امیدواری کرد که خداوند متعال رحمت بیکران و برکات ابدی را بر تمامی کسانی که در راه برقراری صلح و عدالت و ترویج تلاش می کنند نازل کند. خانواده و ایجاد دنیایی پر از عشق.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا