ترندهای روز

جناب آقای همایون شجریان، خواننده قحط بود برادر؟

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (irtahlil.com):

انتشار تصویری از همایون شجریان در کنار سامی یوسف کافی بود تا کاربران شبکه های اجتماعی نسبت به آن واکنش نشان دهند و جنجالی شود.

جناب آقای همایون شجریان خواننده قحطی بود برادر؟

سامی یوسف با انتشار پستی اینستاگرامی از انتشار قطعه جدیدی با همکاری همایون شجریان به نام «هستی» خبر داد. همایون شجریان و سامی یوسف عکس مشترکی را در فضای مجازی منتشر کردند و از همان روز گمانه زنی هایی مبنی بر همکاری مشترک این دو هنرمند مطرح شد که فعالان عرصه موسیقی از اقدام همایون شجریان برای همکاری با سامی یوسف انتقاد کردند.

جناب آقای همایون شجریان خواننده قحطی بود برادر؟

در این بین روزنامه فرهیختگان در مطلبی با عنوان اتحاد همایون و سامی با استقبال پرشور از این همکاری نوشت: آهنگ مشترک سامی یوسف و همایون شجریان قطعا می تواند فصل جدیدی در عرصه موسیقی مشترک خوانندگان ایرانی و خارجی باشد. !

در همین حال، ارگان مطبوعاتی دانشگاه آزاد از این توافق هنری خوشحال است و کاربران شبکه های اجتماعی به شدت از تصمیم همایون شجریان برای همکاری با سامی یوسف انتقاد کرده اند که چند نمونه از آن را می خوانید:

* دادگاهی که توسط خود استاد موسیقی معرفی شد، در توییتی نوشت: آقای همایون شجریان، ما فکر می کردیم شما وزنه ای برای خودتان در موسیقی اصیل ایرانی هستید، اما گویا اشتباه کردیم!

* سامان که دانشجوی موسیقی هم هست در تکمیل توییت محکم نوشت: همایون شجریان اگر برای آبروی هنری خود ارزش قائل نیستید لااقل به نام پدر و آبروی خانواده خود لطمه نزنید. سامی یوسف!

حدیث همچنین گفت: سامی یوسف چند طرفدار در بین ایرانیان دارد که همایون شجریان ریسک همکاری با خواننده ناشناخته و نه چندان معروفی مثل سامی یوسف را به جان خرید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا