ترندهای روز

جنایت هولناک گانگسترهای پرایدسوار در مشهد

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

حوالی ساعت ۱۸:۴۰ دوشنبه گذشته موتورسوار ۴۰ ساله در یکی از خیابان های روستای زک توقف کرد و با دو جوان دیگر شروع به صحبت کرد. در همین حال، یک دستگاه پراید رنگ سفید به کنار موتورسوار رسید و ناگهان لوله اسلحه از شیشه هایش بیرون آمد. در حالی که دو مرد جوان با همراهی موتورسوار از وحشت سرنشینان خودرو به سر می بردند پراید آنها در حال تماشا بودند، ناگهان صدای تیراندازی گانگستری در روستا به گوش رسید و بر روی بدن موتورسوار فرود آمد و گلوله ها نیز به دو جوان همراه او اصابت کرد و دقایقی بعد اجساد خون آلود این سه مرد به مرکز درمانی منتقل شدند. اما مرد ۴۰ ساله ای که «مجتبی آزموده» نام داشت، به دلیل عوارض ناشی از شلیک گلوله جان باخت.

با گزارش این حادثه تکان دهنده به پلیس ۱۱۰ بلافاصله گروهی از نیروهای انتظامی به سرپرستی سروان مصطفی حسنی (رئیس کلانتری فردوسی) به روستای زک رفته و قتل عمد را به قاضی ویژه اعلام کردند. طولی نکشید که با حضور قاضی دکتر صادق صفری و کارآگاهان پلیس آگاهی مشهد در مرکز درمانی و صحنه جنایت، تحقیقات گسترده برای شناسایی عاملان تیراندازی گانگستری آغاز شد.

بررسی های اولیه حاکی از آن بود که سرنشینان پراید آنها با کلاشینکف و اسلحه شکاری به سمت ۳ جوان مذکور تیراندازی کردند، یکی از مهاجمان سال گذشته مورد اصابت گلوله پسر عموی مقتول قرار گرفت و بر اثر اصابت گلوله پای خود را از دست داد و اکنون با پای مصنوعی راه می رفت. این اطلاعات و با دستور محرمانه قاضی شعبه ۲۰۸ بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب مشهد بلافاصله عملیات دستگیری مهاجمان را به مخفیگاه احتمالی منتقل کرد و رصد اطلاعاتی برای دستگیری عاملان این جنایت هولناک ادامه یافت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا