ترندهای روز

جنجالی ترین طلاق های دنیای فوتبال؛ از تیری آنری تا جرمی ان‌جی‌تاپ

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

پشت آنچه در زمین فوتبال و جلوی دوربین ها دیده می شود، زندگی شخصی وجود دارد که گاهی اوقات چندان خوب نیست. در دنیای فوتبال طلاق های بحث برانگیز زیادی رخ داده است که در ادامه به برخی از آنها می پردازیم.

تیری هانری

جنجالی ترین طلاق های دنیای فوتبال;  از تیری هانری گرفته تا جرمی نگ تاپ

تیری آنری ستاره سابق آرسنال در سال ۲۰۰۷، تقریباً در اوج دوران حرفه ای خود، سعی داشت با پیوستن به بارسلونا، فوتبال خود را به سطح بالاتری برساند.

با این حال، طولی نکشید که زندگی شخصی او با مشکل مواجه شد.

او در سال ۲۰۰۳ با کلر مری ازدواج کرد و به نظر می رسد زندگی آنها به خوبی پیش می رود. این زوج خانه ای در لندن خریدند و یک دختر ۲ ساله دارند.

با این حال، همه چیز متفاوت شد. در سال ۲۰۰۷، دادگاهی در لندن با درخواست همسر هنری برای طلاق از او موافقت کرد. مری آن را به رفتار غیرمنطقی هنری نسبت داد. هانری هم اعتراضی نکرد و همه چیز خیلی سریع اتفاق افتاد.

کلر مری که یک مدل بود و او و تیری هانری هنگام پخش یک آگهی تلویزیونی برای رنو با هم آشنا شدند. مری در سال ۲۰۰۸ مجموعاً ۱۰ میلیون پوند برای دادخواست طلاق خود دریافت کرد.

تیری آنری در سال ۲۰۱۱ با آندرا راجیچیچ ازدواج کرد و اکنون دارای ۳ فرزند است.

جبرئیل سیسه

جنجالی ترین طلاق های دنیای فوتبال;  از تیری هانری گرفته تا جرمی نگ تاپ

جبرئیل سیسه این روزها درگیر راهنمایی ۳ پسرش است که قصد دارند مانند پدرشان وارد دنیای فوتبال شوند.

مادر این ۳ پسر، بانو جود سیسه، ستاره نمایش های رئالیتی است، اما جود و جبریل در سال ۲۰۱۲ پس از ۷ سال زندگی مشترک از هم جدا شدند.

اگرچه رابطه آنها در حال حاضر خوب به نظر می رسد، اما طلاق آنها پس از انتشار چند پیام مرموز از طرف زوج سابق اتفاق افتاد.

در سال ۲۰۱۲، جاد در توییتر نوشت که به مسافرت رفته و فرزندانشان را برای مراقبت نزد پدرشان گذاشته است. چرا باید از پدرها بپرسیم که آیا می توانند از فرزندان خود مراقبت کنند؟ او نوشت.

کمی بعد در همین رابطه، جود در توییت دیگری نوشت: “آنچه پشت سر ما و جلوی ما نهفته است، با آنچه بین ما نهفته است قابل مقایسه نیست.”

او یک روز بعد در پست دیگری نوشت: “فراموش نکن که بدون حرف زدن، هیچ رابطه ای وجود ندارد، بدون احترام، بدون عشق و بدون اعتماد، دلیلی برای ادامه وجود ندارد. هیچ تغییری بدون درد نیست. “درد و رنج است. مانند هر چیز دیگری در زندگی، برای یادگیری و سپس رها کردن است.”

جبرئیل در همان روز در توییتر خود نوشت: «بعضی از مردم باید یاد بگیرند که قبل از صحبت در مورد دیگران، دهان خود را ببندند و نگاهی به خود بیندازند.

جبرئیل در سال ۲۰۰۶ متهم به ضرب و شتم همسرش جود شد که در آن زمان باردار بود. پس از جدایی این زوج، جبرئیل در حال مهمانی دیده شد و جود زمانی را با دوستان مشهور خود در لس آنجلس گذراند.

جرمی انگ تاپ

جنجالی ترین طلاق های دنیای فوتبال;  از تیری هانری گرفته تا جرمی نگ تاپ

این هفته مشخص شد که فرزندان دوقلوی جرمی NGTP ستاره سابق چلسی، نیوکاسل و رئال مادرید در واقع متعلق به او نیستند.

NJTap پس از اینکه متوجه شد پدر دوقلوهایش که در سال ۲۰۰۸ به دنیا آمده‌اند، همسر سابقش، لوری فاتسو است، رسماً درخواست طلاق داد.

فاتسو ادعا کرد که این دوقلوها متعلق به NGTOP هستند و تولد آنها انگیزه ای برای ازدواج او و NGTOP 4 سال بعد با یکدیگر بوده است. اما آزمایش دینای نشان داد که پدر این دوقلوها، شوهر سابق فاتسو بوده است.

NGTap در درخواست طلاق خود یکی از دلایل آن را دروغ های همسرش ذکر کرده است.

گفته می شود که NG Top پس از پی بردن به این حقیقت یک شوک روحی بزرگ را تجربه کرد.

ری سالن

جنجالی ترین طلاق های دنیای فوتبال;  از تیری هانری گرفته تا جرمی نگ تاپ

در سال ۲۰۰۴، پس از جدایی از همسرش، کارن پارلور، ری پارلور مجبور شد نزدیک به یک سوم درآمد خود را به مدت ۴ سال به او بپردازد.

دادگاه حکم داد که کارن سالانه ۲۵۰۰۰۰ پوند مستمری دریافت می کند تا به او کمک کند تا بتواند خانه ای داشته باشد. پیشنهاد اولیه پارلور ۱۲۰۰۰۰ پوند در سال بود، اما قاضی معتقد بود که این مبلغ با نقش کارن در کمک به رشد فعالیت های فوتبالی پارلور مطابقت ندارد، بنابراین قاضی پیشنهاد پارلور را رد کرد.

پارلور و کارن که در سال ۱۹۹۸ با یکدیگر ازدواج کردند، ۸ سال پیش با هم آشنا شدند. آنها در سال ۲۰۰۱ با یک فرزند از هم جدا شدند.

وس براون

جنجالی ترین طلاق های دنیای فوتبال;  از تیری هانری گرفته تا جرمی نگ تاپ

اگرچه وس براون و همسر سابقش لین براون چیزی در مورد دلیل طلاق خود در سال ۲۰۲۲ فاش نکرده اند، اما احتمالاً ورشکستگی براون نقش مهمی در این امر داشته است.

وس، ستاره سابق منچستریونایتد در طول دوران فوتبالش هفته ای ۵۰ هزار دستمزد می گرفت، اما سرمایه گذاری های نامناسب و تمایل به عقب نماندن از سبک زندگی هم تیمی هایش که درآمد بسیار بیشتری از او داشتند، منجر به ورشکستگی او شد. .

در حالی که در سال ۲۰۲۳ با درخواست ورشکستگی براون که سابقه ۱۵ ساله در فوتبال دارد در دادگاه موافقت شد.

براون و لین که سه فرزند مشترک دارند، در سال ۲۰۰۹ ازدواج کردند و بیش از ۲۰ سال است که با هم زندگی می کنند.

منبع: روزیاتو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا