ورزشی

جنجال بغل کردن گلر استقلال توسط یک زن جیمی جامپ در اراک!/ حمله یکی از پلیس‌های حاضر در ورزشگاه اراک به او/ ویدئو

با ورود بانوان به استادیوم های فوتبال، اولین جیمی جامپ زن در لیگ فوتبال ایران پیدا شد.

این ژست یک هوادار زن و پاسخ عجیب دروازه بان استقلال می تواند ضربه بزرگی به حق ورود بانوان به ورزشگاه های کشور که اخیرا زده شده است وارد کند و بسیاری از بانوان و دختران بزرگوار را از رفتن به ورزشگاه و تماشای محبوب خود باز دارد. بازی تیمی.

حرکت یکی از اعضای تیم انتظامی بازی با حمایت سایر نیروهای انتظامی و تلاش استقلالی ها برای جدایی این زن از دروازه بان تیمشان همراه بود.

در ادامه مهرداد محمدی، خالدآبادی، دروازه بان ذخیره استقلال و چند تن دیگر از اعضای باشگاه تهرانی با نیروهای انتظامی استان مرکزی درگیر شدند که صحنه های ناخوشایندی به جا گذاشت.

تماشاگران استقلالی حاضر در ورزشگاه با شعارهای زننده به این اقدام نیروی انتظامی واکنش نشان دادند.

هنوز مشخص نیست که این زن چگونه به داخل زمین بازی پریده و روی چمن ها فرود آمده است.

یکی از اعتراضات زنان فوتبال ایران در چند ماه اخیر که وارد ورزشگاه شده اند، دوری از زمین و بعضا در طبقات دوم ورزشگاه ها بوده است. کاری که در چند استان و البته ورزشگاه آزادی انجام شد با درخواست هایی برای اختصاص صندلی های بهتر به بانوان همراه بود اما اکنون شاهد نگرانی هایی در خصوص وقوع چنین اتفاقاتی هستیم که باعث واکنش نهادهای مذهبی و مذهبی مختلف شده است. هیأت ها بی جا نبودند. .

از سوی دیگر گفته شد در صورت اجرای موفقیت آمیز طرح ورود بانوان به ورزشگاه ها، درباره حضور خانواده ها در میان تماشاگران تصمیم گیری می شود.

باید دید واکنش جریان های مختلف به وقوع این اتفاق در حاشیه بازی استقلال در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک چگونه خواهد بود و رسانه های اصولگرا در روزهای آینده در کنار محافل نزدیک به چه خواهند گفت. آنها

اصلا بعید نیست این حرکت غیرعادی دختر جیمی جامپ و واکنش عجیب و غافلگیرکننده دروازه بان کم تجربه استقلال باعث فشار بر بخشی از دولت و عقب افتادن احتمالی حق ورود بانوان ایرانی به میدان شود. ورزشگاه ها در مسابقات داخلی و لیگ.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا