ورزشی

جنگ‌های بیرون زمین را باختیم

یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پایان نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال ایران از این تیم خداحافظی کرد تا از سمت خود کناره گیری کند.

امروز (دوشنبه – ۱۱ دی ۱۴۰۲) پرسپولیس در آخرین بازی خود در نیمه اول نیم فصل اول لیگ برتر ایران به مصاف مس رفسنجان رفت که این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

پرسپولیس که در ۴ بازی اخیر خود ۲ برد و ۲ تساوی کسب کرده بود با این تساوی ۳۰ امتیازی شد تا در پایان نیم فصل با ۳۰ امتیاز و کمتر از استقلال و سپاهان ۳۲ و ۳۱ امتیازی شود. در جایگاه سوم قرار بگیرد.

گل محمدی: نبردهای بیرون زمین را باختیم/ دیگر نمی توانم ادامه دهم

سرمربی پرسپولیس می گوید از نتیجه بازی راضی نبوده اما این نتیجه «عادلانه» بوده است.

مس رفسنجان و پرسپولیس امروز (دوشنبه) در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر به تساوی یک بر یک دست یافتند. یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس پس از این دیدار گفت: ابتدا از هواداران پرسپولیس تشکر می کنم که امروز ما را تشویق کردند. همچنین از میزبانی تیم مس رفسنجان، مربیان، بازیکنان و مدیران آن تشکر می کنم. نتیجه آن نتیجه ای نبود که ما دنبالش بودیم. این یک بازی بسکتبال بود و توپ های زیادی از هر دو تیم به بیرون درز کرد، بنابراین بازی در بهترین حالت خود نبود. موقعیت‌های زیادی روی دروازه‌مان ایجاد نکردیم، اما در مجموع توانستیم بازی را در نیمه دوم مدیریت کنیم و راحت‌تر بازی کنیم. متاسفانه این اتفاق نیفتاد و تیم حریف به دنبال جبران نتیجه بود و به همین دلیل بازی پر استرس تری را انجام داد. بازیکنان با تمام قدرت بازی کردند. به نظر من نتیجه عادلانه بود. ضمن اینکه باید از کمک داور اول تشکر کنم که بازی را زیباتر کرد. صحنه های مشکوکی در دروازه هر دو تیم وجود داشت، فکر می کنم تنها کسی که به بهتر شدن بازی کمک کرد کمک داور بود.

وی ادامه داد: ما از اول فصل مشکلات زیادی داشتیم و با آنها دست و پنجه نرم می کردیم، مثلاً وضع قوانین جدید که تنها تیمی که به آن پایبند بود پرسپولیس بود. در این مورد شکی نیست. متأسفانه از این موضوع ضربه خوردیم. مصدومان زیادی داشتیم که فصل را از دست دادند مثل پورعلیگنجی، سلمانی و چند نفر دیگر. از نظر تمرینی و پروازی آمادگی خوبی نداشتیم و نتوانستیم به اردوی خوبی برویم. نیم فصل سختی داشتیم. هیچ نیم فصلی برای ما سخت نبوده است.

وی ادامه داد: نتوانستیم آنطور که باید برای مسابقات آماده شویم. نیم فصل سختی را پشت سر گذاشتیم. در نقل و انتقالات نتوانستیم آنطور که باید کمک بگیریم. ما در جنگ های رسانه ای شکست خوردیم. ما تمام نبردهای خارج از زمین را باختیم و فقط در داخل زمین پیروز شدیم. در پرسپولیس باید افراد قدرتمندی حضور داشته باشند که بتوانند قهرمان شوند. در نهایت نیم فصل سختی برای ما بود. کسب ۳۰ امتیاز کار بزرگی بود. از همه بازیکنان تشکر می کنم. با جان و دل بازی کردند. به دلیل مشکلات مالی و امکانات تلاش کردند. متأسفانه باید بگویم که من به شخصه نمی توانم با این شرایط ادامه دهم. من سه ماه پیش با مشکل قرارداد مواجه شدم که با باشگاه فسخ کردم اما حرکت دلگرم کننده ای از سوی باشگاه صورت نگرفت. از همین جا از همه پرسپولیسی ها تشکر می کنم و همه را به خدا می سپارم و برای فرد جدید آرزوی موفقیت می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا