ترندهای روز

جنگِ نظرسنجی‌ها در ستادِ ایران تحلیلاتی پزشکیان و جلیلی

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

پس از انتشار نتایج مجموعه ای از نظرسنجی های نظامی، دانشگاهی و ایسپا، سیل واکنش های متفاوت از ستاد دو نامزد ریاست جمهوری منتشر شد.

جنگ نظرسنجی در ستاد ایران تحلیلات مدشیان و جلیلی

علی قلعهکی (فعال رسانه ای) در این باره نوشت: شبکه “آرمان ایران” نزدیک به سعید جلیلی که شایعه مدیریت وی توسط طیفی از مدیران رسانه ای دولت سیزدهم به گوش می رسد در مطلبی با انتشار نظرسنجی رادیو و ایسپا که حداقل در مورد اخیر متفاوت بود. از محتوای رسمی ایسپا فاصله جلیلی با پزشکان را یک درصد اعلام کرد. انجام داد خروجی رسمی ISPA فاصله ۵.۶ درصدی بین دو نامزد را تخمین زد.

جنگ نظرسنجی در ستاد ایران تحلیلات مدشیان و جلیلی

البته نظرسنجی یکی دیگر از گروه های دانشگاهی نیز فاصله جلیلی با پزشکان را ۱ درصد عنوان کرده است.

بلافاصله آذری جهرمی معاون کادر پزشکی با اشاره به نتایج دور دوم، آمار رسمی چند نظرسنجی را زیر سوال برد و تلویحا مدعی شد که انتشار این آمار برای آسایش حامیان پزشکان صورت گرفته است. و از رای دادن جدی طرفدارانش و ترغیب دیگران جلوگیری کند. است.

جنگ نظرسنجی در ستاد ایران تحلیلات مدشیان و جلیلی

پس از این مطلب بود که «محسن منصوری» رئیس ستاد سعید جلیلی در توئیتی مدعی شد که جلیلی در نظرسنجی یک گروه اطلاع رسانی (احتمالاً مؤسسه «خرد» (احتمالاً مؤسسه خرد) اما نشد، ۱.۴ درصد از پزشکان پیشی گرفته است. نام آن را منتشر کند). حالا باید منتظر روز رویداد باشیم!

جنگ نظرسنجی در ستاد ایران تحلیلات مدشیان و جلیلی

در این بین عبدالرضا داوری (مشاور سابق احمدی نژاد) که در مرحله اول ایران تحلیلات در ستاد قالیباف کار می کرد، راز برخی از این نظرسنجی ها را فاش کرد:

حامیان دولت در سایه نظرسنجی هایی ایجاد کرده اند که در آن درصد آرای پزشکان بسیار بیشتر از آرای جلیلی است. می خواهند خیال مردم ساکت و خاکستری را از رای دادن به پزشکان راحت کنند تا پای صندوق رای نیایند. گول نخورید؛ در ایران تحلیلات فردا حتی یک رای هم تعیین کننده است.

جنگ نظرسنجی در ستاد ایران تحلیلات مدشیان و جلیلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا