ورزشی

جنگ سردار آزمون و لورکوزن علنی شد!/ عکس

چند روز پیش رسانه های آلمانی گزارش دادند که سردار آزمون بازیکن ایرانی بایرلورکوزن از سوی ژابی آلونسو اجازه تمرین با این تیم را نداده بود و برخی رسانه های دیگر برای توصیف وضعیت او از عبارت اخراج از تمرین استفاده کردند. به نظر می رسد دلیل این تصمیم عدم آمادگی جسمانی آزون است و باشگاه از او خواسته است تا برای رسیدن به آمادگی جسمانی و مشخص شدن وضعیت آینده اش به صورت انفرادی تمرین کند.

در هفته های اخیر شایعات زیادی درباره آینده سردار آزمون منتشر شده است. یکی از این شایعات حضور احتمالی او در لیگ خلیج فارس است. از سوی دیگر رسانه های موثقی مانند مارکا و البته فابریزیو رومانو مدعی شده اند سویا همچنان به دنبال جذب آزمون است و این هدف را تا پایان نقل و انتقالات تابستانی دنبال خواهد کرد.

با این حال احتمال اینکه تست در لورکوزن بماند بیشتر است. با این حال صفحه رسمی بایرلورکوزن در روزهای اخیر تصاویر زیادی از تمرین و عکسبرداری بازیکنان این تیم منتشر کرده است و نکته جالب اینجاست که سردار آزمون در هیچ یک از این تصاویر حضور ندارد. این نشان از عصبانیت باشگاه نسبت به او دارد.

وضعیت سردار آزمون بیش از هر زمان دیگری پیچیده شده است. او اکنون در شرایطی قرار دارد که باید به سرعت آمادگی خود را به دست آورد و جایگاه خود را در تیم تثبیت کند. در غیر این صورت احتمال انتقال او به تیم دیگری وجود دارد.

باید دید در روزهای آینده و با نزدیک شدن به پایان نقل و انتقالات تابستان چه سرنوشتی برای سردار آزمون رقم خواهد خورد. آیا او در بایرلورکوزن می ماند یا به تیم دیگری منتقل می شود؟

آینده سردار آزمون نامشخص است و تصمیمات باشگاه و عملکرد او در تمرینات فردی تعیین کننده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا