ترندهای روز

جهانگیری: دولت پزشکیان دولت سوم روحانی نیست/ کسانی که می‌گویند ما دشمن شهید رئیسی بودیم متن آخرین جلسات ما با ایشان را بخوانند

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (irtahlil.com):

گردهمایی حامیان مسعود مزیکیان عصر امروز با حضور جمعی از فعالان سیاسی و فرهنگی استان های لار زبان و بانوان و جوانان حامی وی در ورزشگاه شهید شیرودی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم پیام مهدی کروبی در حمایت از مسعود بزیکیان قرائت شد. اجرای موسیقی محلی از حاشیه های این گردهمایی بود.

اسحاق جهانگیری (معاون اول دولت یازدهم و دوازدهم) با تشکر از حضور لر طبران در حمایت از مسعود بیشیکیان گفت: شرایط حساس کشور به گونه ای است که این افق میهنات می تواند افق هایی را در این شرایط باز کند. شرایط برای باز شدن افق مساعد است. کسانی که به دنبال امید هستند، امروز فرصت خوبی برای آنهاست.

وی افزود: این دیدار متعلق به مردم لرستان است. افتخار ایران این است که رنگین کمانی از اقوام و مذاهب است. اینها تهدیدی برای ایران نیست، بلکه مزیت ماست.

جهانگیری تاکید کرد: من هم رد صلاحیت شدم اما شک ندارم باید با رای خود نشان دهیم که ایران نیازمند تحول است. این دگرگونی با افق میهن فردی آغاز می شود که بداند ایران نیازمند تحول است و دکتر مزیکیان چنین ویژگی هایی دارد. او ساده دل، صادق، پاک و مردمی است و پل ارتباطی بین مردم و حکومت خواهد بود.

این فعال سیاسی تاکید کرد: نیاز به ارتباط با دنیا و بازسازی سرمایه اجتماعی ملی داریم و گزینه خوبی برای گفت و گوی ملی و جهانی پزشکان خواهد بود. باید مردد را قانع کنیم که بیاید.

وی تصریح کرد: ما با گروهی روبرو هستیم که احساس می کنند خلقت از زمان آنها شروع شده است. آنها ادعا می کنند که پاک هستند، اما مدیران نزدیک به آنها فرار می کنند. این در حالی است که مدیرانی که ادعای پاکی دارند در عین حال دچار توهم هستند!

جهانگیری با یادآوری تورم برخی اقلام اساسی تصریح کرد: چرا هنرمندان منزوی و مغز بهترین دانش آموزان کشور را از ایران فراری دادیم؟ تورم در بسیاری از اقلام دو و سه برابر شده و امروز می گویند می خواهیم همین راه را ادامه دهیم. افرادی که امروز درآمد کافی برای زندگی ندارند، نمی توانند این راه را ادامه دهند.

معاون اول رئیس جمهور دولت یازدهم و دوازدهم افزود: این دولت آقای بزیکیان دولت سوم روحانی نیست بلکه دولت اول آقای بزیکیان است. می دانیم بهترین مدیران کشور بدون چشمداشت با او همکاری خواهند کرد. ما خودمان هم با شهید رئیسی اینطور بودیم و هر وقت او با ما تماس می گرفت حاضر می شدیم شرکت کنیم. کسانی که می گویند ما دشمن مرحوم رئیسی بودیم و راه ایشان را ادامه دادیم، متن مکتوب آخرین دیدارهایمان با یکدیگر را بخوانند.

جهانگیری گفت: زمانی که ارز ترجیحی را حذف کرد، در نامه ای طولانی و پیشنهادی به او گفتیم که این طرح ارز ترجیحی یک راه موقت اقتصادی و سیاسی برای حمایت از سفره مردم است و اگر می خواهید آن را حذف کنید، باید توجه کنید. دوباره سفره مردم تاریخ ثابت کرد که ما دلسوز مردم بودیم و در این مسیر از هیچ چیزی فروگذار نکردیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا