بانک و بیمه

جهش ٦١ درصدی سود عملیاتی بانک ملت

به گزارش افق میهن، بر اساس گزارش فعالیت یک ماهه منتهی به پایان تیرماه سال جاری، این بانک در چهارمین ماه ۵۰۹.۰۰۸ میلیارد ریال از محل ارائه تسهیلات، ۴۰.۴۰۰ میلیارد ریال از محل سپرده و ۵.۵۲۴ میلیارد ریال از محل اوراق بدهی دریافت کرده است. ۸۱.۳۳۷ میلیارد ریال از محل وصول حق الزحمه به حساب خود پذیرفته است.

بر اساس این گزارش، مانده تسهیلات اعطایی بانک ملت در چهار ماهه نخست امسال ۱۴ میلیون و ۷۶۰ هزار و ۹۵۹ میلیارد ریال و در عناوین تسهیلات، وام، اعتبار و ارز نیز مبلغ ۲۵۳ هزار و ۹۰۶ میلیارد ریال تسهیلات ۷۷ هزار و ۳۵۵ ریال بوده است. این بانک هر کدام با درآمد ۶۱.۴۶۳ میلیارد ریال و درآمد ۶۱.۴۶۳ میلیارد ریال بیشترین درآمد را کسب کرده است.

همچنین مانده سپرده های سرمایه گذاری بانک ملت تا پایان تیرماه ۱۰ میلیون و ۱۳۶ هزار و ۵۰۸ میلیارد ریال شامل سپرده های قرض الحسنه کوتاه مدت ۲ میلیون و ۶۵۹ هزار و ۲۸ میلیارد ریال، سپرده های بلندمدت سه ساله ۲ میلیون و ۳۰ هزار و ۵۳۵ میلیارد ریال و سپرده های کوتاه مدت به میزان ۲ میلیون و ۶۵۹ هزار و ۲۸ میلیارد ریال اعلام شد. ۲,۰۳۰,۵۳۵ میلیارد ریال ۱,۸۴۱,۸۱۹ میلیارد ریال بیشترین موجودی را در بین سپرده های سرمایه گذاری بانک دارند.

بر اساس این گزارش، بانک ملت در تیرماه امسال ۸۰.۳۵۴ میلیارد ریال سود پرداخت کرد که مجموع سود پرداختی سپرده های سرمایه گذاری این بانک از ابتدای سال تا پایان تیرماه را به ۳۰۶.۵۸۲ میلیارد ریال رساند.

رشد سود عملیاتی بانک ملت

این گزارش حاکی از آن است که درآمد عملیاتی بانک ملت از ۴۱۵.۸۳۸ میلیارد ریال در تیرماه ۱۴۰۲ به ۵۵۸.۵۱۱ میلیارد ریال در تیرماه امسال با رشد ۳۴ درصدی رسیده است.

همچنین بانک ملت در تیرماه ۱۴۰۲ با ۱۵ درصد افزایش به ۲۵۱.۹۲۹ میلیارد ریال در تیر ۱۴۰۳ به سود ناخالص ۲۱۸.۴۴۴ میلیارد ریال دست یافت.

در عین حال سود عملیاتی بانک ملت در تیرماه امسال با ۶۱ درصد افزایش به ۱۸۶.۷۷۱ میلیارد ریال از ۱۱۵.۹۸۹ میلیارد ریال در تیر ماه ۱۴۰۲ رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا