ورزشی

جواد نکونام پست خداحافظی‌اش را پاک کرد!

جواد نکونام پس از شکست در دربی و درخواست صدای هواداران استقلال تصمیم گرفت از هدایت استقلال کناره گیری کند. در حالی که نامه خداحافظی وی ابتدا در یکی از سایت های خبری و سپس در صفحه شخصی وی در اینستاگرام منتشر شد، مدیریت باشگاه و هلدینگ خلیج فارس با انتشار بیانیه ای اعلام کردند که به دلیل نزدیک بودن به حساس با این استعفا موافقت نمی کنند. بازی با السعد قطر اتفاقی که قابل پیش بینی بود.

اما آنچه که استعفای نکونام را نوعی جنگ طلا جلوه می دهد این است که او می دانست مدیریت باشگاه با این موضوع مخالف است و شاید از این طریق بتواند آرامش را بخرد و جو انتقادی هواداران را به سمت مدیریت باشگاه سوق دهد. . نکونام در توضیح پست خود از عبارت عجیبی با این مضمون استفاده کرد که “دشمنان استقلال همچنان در این تیم حضور دارند” پس عجیب است که آماده بازگشت و همکاری با کسانی است که با این تیم دشمن هستند. او

عجیب تر از آن، حذف آن پست معروف است. به نظر می رسد ادبیات نکونام به مذاق مدیران خوش نیامده و برای خوشایند آنها و البته طولانی شدن حضورش روی نیمکت آبی ها این پست را به طور کامل حذف کرده است چرا که اگر هم اکنون به صفحه شخصی او سر بزنید، نمی توانید. ردی از آن استعفای معروف را ببینید! طبق توافق شهریاری با نکونام، آنقدر قوی بود که جواد خداحافظی کرد و طرفین دوست داشتند فعلا به همکاری ادامه دهند. اتفاقی که قطعا مورد پسند هواداران استقلال نخواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا