ورزشی

جواد نکونام کتباً استعفا داد

جواد نکونام یک روز پس از شکست در دربی و پس از خداحافظی با بازیکنان در رختکن این تیم و علیرغم حمایت همه جانبه مدیران باشگاه، استعفای خود را رسما به احمد شهریاری، رئیس هیئت مدیره باشگاه تسلیم کرد. چند دقیقه پیش اعلام کنید که استعفا دهید.

نکونام که فصل گذشته و در هفته های پایانی لیگ قهرمانی را به پرسپولیس واگذار کرده بود، در ابتدای فصل و پس از انتشار شایعات فراوان مبنی بر احتمال پایان همکاری با استقلال به کار خود در این باشگاه ادامه داد که البته این اتفاق افتاد. از همان ابتدا روشن است تنش و اختلافاتی بین او و مدیران باشگاه وجود دارد.

از جذب دو بازیکن بوسنیایی بدون اطلاع کادرفنی تا مسائلی که به دلیل ثبت نشدن قرارداد دستیاران و مربی بدنه به وجود آمد، همه دست به دست هم دادند تا استقلال امسال را با مسائلی آغاز کند و در در این بین نتایج ناامیدکننده ای مانند شکست مقابل استقلال خوزستان باعث افزایش حواشی اطراف این باشگاه شد.

در شرایطی که مدیران استقلال و هلدینگ مذاکرات خود را با سرمربیان خارجی برای انتخاب جانشین نیکونام آغاز کرده بودند و حتی صحبت از احتمال حضور ایولیو پتف روی نیمکت این تیم می شد اما در نهایت نیکنام به کار خود ادامه داد. در این تیم و پیروزی مقابل الغرافه باعث شد تا آرامش نسبی به تیم برگردد.

اما تساوی مقابل نساجی و شکست تلخ روز گذشته در دربی پایتخت کار را برای نکونام سخت کرد و با درخواست برخی هواداران برای استعفا مواجه شد.

همه این اتفاقات باعث شد تا نکونام به تصمیم شب گذشته در رختکن تیم پایبند بماند و پس از خداحافظی با بازیکنان تیم، دقایقی پیش نامه استعفای خود را به احمد شهریاری، رئیس هیئت مدیره باشگاه تسلیم کرد. . این خبر را یکی از نزدیکان نکونام در اختیار ما قرار داده است.

اما پژمان مندادی مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال در پاسخ به “ورزش سه” گفت: هنوز نامه ای برای استعفا دریافت نکرده ایم و سیاست باشگاه حمایت از آقای نکونام است.

این اتفاق در شرایطی رخ داد که رئیس هیات مدیره و مدیرعامل استقلال شب گذشته از نکونام حمایت کردند و حالا توپ در زمین هلدینگ خلیج فارس، احمد شهریاری و فرشید سامی است که با این استعفا موافقت کنند یا خیر.

استقلال باید روز شنبه برای دیدار با السعد به قطر سفر کند و در فاصله ۴۸ ساعت مانده به پرواز این تیم به دوحه وضعیت نیمکت این تیم مشخص نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا