ترندهای روز

جورج کلونی هم از بایدن خواست تا کنار بکشد

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (irtahlil.com):

«جورج کلونی» بازیگر مشهور هالیوود و یکی از حامیان اصلی حزب دمکرات آمریکا از جو بایدن رئیس جمهور آمریکا خواست به خاطر منافع بلندمدت این حزب و آمریکایی ها از رقابت های افق میهناتی کناره گیری کند. مردم و برای جلوگیری از به دست آوردن مجدد ترامپ، اجازه دهید نامزد دیگری از حزب دموکرات با ترامپ رقابت کند.

جورج کلونی همچنین از بایدن خواست که کناره گیری کند

کلونی ۶۳ ساله با نوشتن مقاله ای در روزنامه نیویورک تایمز ضمن تاکید بر وفاداری مادام العمر خود به حزب دموکرات و شایستگی جو بایدن در طول زندگی سیاسی خود، از رئیس جمهور ایالات متحده به دلیل افزایش نگرانی ها در مورد بازگشت ترامپ به این کشور سوال کرد. قصر. سفید، برای کناره گیری از میدان رقابت های افق میهناتی؛ زیرا او نمی تواند ترامپ را در افق میهنات نوامبر ۲۰۲۴ شکست دهد.

او نوشت: “من همیشه در تمام زندگی ام یک دموکرات بوده ام و به این افتخار می کنم. من به آنچه که حزب من برای آن دفاع می کند افتخار می کنم. یکی از بزرگترین گردآورندگان کمک مالی در تاریخ حزب من در حمایت از نامزد من: باراک اوباما در سال ۲۰۱۲، هیلاری کلینتون در سال ۲۰۱۶، جو بایدن در سال ۲۰۲۰. ماه گذشته، من میزبان بزرگترین گردآوری کمک مالی تا کنون در حزب دموکرات بودم این فقط برای بیان این است که چقدر به این روند اعتقاد دارم و فکر می کنم این لحظه چقدر مهم است.

من عاشق جو بایدن هستم. به عنوان یک سناتور، به عنوان معاون رئیس جمهور و به عنوان رئیس جمهور. من او را دوست می دانم و به او ایمان دارم. من به شخصیت و اخلاق او ایمان دارم و معتقدم در ۴ سال گذشته او در بسیاری از نبردهایی که با آن روبرو بوده پیروز شده است.

اما تنها نبردی که او نمی تواند پیروز شود، مبارزه با زمان است. هیچ کدام از ما نمی توانیم. ویرانگر است که بگوییم، اما جو بایدن که من در جمع آوری کمک های مالی ۳ هفته پیش با او بودم، بایدن ۲۰۱۰ نبود. او حتی جو بایدن ۲۰۲۰ هم نبود. همان مردی که همه ما در مناظره دیدیم.

جورج کلونی همچنین از بایدن خواست که کناره گیری کند

خسته بود؟ آره سرماخوردگی؟ شاید. اما رهبران حزب نمی توانند آنچه را که ۵۱ میلیون بیننده (دموکرات ها) در مناظره با ترامپ دیدند، انکار کنند. همه ما آنقدر از دورنمای ریاست جمهوری دوم ترامپ وحشت داریم که باید همه علائم هشدار دهنده را جدی بگیریم.

…به عنوان یک دموکرات، هر بار که می بینیم رئیس جمهور مورد احترام او از ایر فورس وان خارج می شود یا برای پاسخ به سؤالی به میکروفون می رویم، نفسمان را حبس می کنیم یا صدایمان را پایین می آوریم. ما آن را کاهش می دهیم. (از ترس دیدن و شنیدن یک گاف جدید)

آیا ذکر این موارد عادلانه است؟ باید اینجوری باشه این یک مسئله سنی است اما هیچ چیز قابل برگشت نیست. قرار نیست در نوامبر با این رئیس جمهور پیروز شویم. علاوه بر این، ما مجلس نمایندگان را نخواهیم برد و سنا را از دست خواهیم داد. این فقط نظر من نیست. این نظر هر سناتور، نماینده مجلس و فرمانداری است که من در خلوت با آنها صحبت کرده ام. همه بدون توجه به آنچه آشکارا می گویند این را باور دارند.

… می توانیم سرمان را در شن فرو کنیم و در ماه نوامبر برای معجزه دعا کنیم، یا می توانیم حقیقت را بگوییم.

… دموکرات های ارشد – چاک شومر، حکیم جفریس، نانسی پلوسی – و سناتورها، نمایندگان و سایر نامزدهایی که در ماه نوامبر با شکست مواجه می شوند، باید از این رئیس جمهور بخواهند که داوطلبانه از قدرت کناره گیری کند.

… فاصله کم تا روز افق میهنات بیشتر فرصت است تا خطر و این شانس را به ما می دهد که نامزد جانشین کمتر با تبلیغات منفی حزب رقیب نابود شود. این می تواند زمان هیجان انگیزی برای دموکراسی باشد، همانطور که به تازگی با نزدیک به ۲۰۰ نامزد فرانسوی که انصراف دادند و جاه طلبی های شخصی خود را برای نجات دموکراسی خود از دست راست افراطی متوقف کردند، دیدیم.

جو بایدن یک قهرمان است. او دموکراسی را در سال ۲۰۲۰ نجات داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا