اخبار اقتصاد ایران

جک E۳۰X، جایگزین برقی پراید به ایران می‌آید + عکس

خبرها حاکی از آن است که شرکت کرمان موتور طرح عرضه خودروی برقی جک E30X را در دستور کار خود قرار داده و به زودی شاهد ورود این خودرو به ایران خواهیم بود.

ایران تحلیل و به نقل از فرارو، جک E30X توسط کرمان موتور به عنوان خودروی برقی کوچک وارد ایران می شود. در ادامه با مشخصات و ویژگی های فنی JAC E30X آشنا می شویم. خبرها حاکی از آن است که شرکت کرمان موتور طرح عرضه خودروی برقی جک E30X را در دستور کار خود قرار داده و به زودی شاهد ورود این خودرو به ایران خواهیم بود. البته قرار است جک E30X با نام KMC E30X در بازار ایران عرضه شود. در این قسمت از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با هاچ بک برقی KMC E30X آشنا می شویم.

مشخصات فنی جک E30X

جک E30X از یک موتور الکتریکی ۷۰ کیلوواتی استفاده می کند که می تواند ۹۴ اسب بخار قدرت و ۱۳۵ نیوتن متر گشتاور تولید کند. باتری ۴۱ کیلووات ساعتی برای این خوردو در نظر گرفته شده است که با شارژ کامل می تواند مسافت ۴۰۰ کیلومتر را طی کند.

با جریان معمولی باتری این خودرو در عرض ۷.۵ ساعت به طور کامل شارژ می شود. البته با شارژ سریع ۱۰ تا ۸۰ درصد باتری ظرف ۳۰ تا ۴۰ دقیقه شارژ می شود. هاچ بک برقی KMC 30X دارای طول ۴۰۲۵ میلی متر، عرض ۱۷۷۰ میلی متر، ارتفاع ۱۵۶۰ میلی متر و فاصله بین دو محور ۲۶۲۰ میلی متر است.

امکانات رفاهی و ایمنی KMC E30X

امکانات رفاهی و ایمنی KMC E30X شامل مانیتور لمسی با دوربین عقب، سیستم تهویه مطبوع الکتریکی، سنسور نور، خوشه دیجیتال، تنظیم دستی صندلی راننده و سرنشین جلو، تنظیم دستی صندلی راننده و سرنشین جلو، سقف پانوراما، تزئینات چرمی صندلی ها، سیستم ورود بدون کلید و استارت دکمه ای، سنسورهای هشدار مانع عقب، ۲ ایربگ ایمنی، شارژر بی سیم تلفن همراه، سیستم کنترل پایداری (ESP)، سیستم کروز کنترل، سنسور فشار باد لاستیک (TPMS)، سیستم کمکی استارت در سربالایی، ABS، ترمزهای EBD و BA نشان داده شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا