خودرو

جک J4 رونمایی شد | رقیبی جدید برای بازار سدان‌های اقتصادی +فیلم


آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش ایران تحلیل : خودرو جک J4 محصول وارداتی کرمان موتور است. خودرو جک J4 یک سدان اقتصادی چینی محسوب می شود. خودروی جک J4 در مقایسه با رقبای خود آپشن های متعددی ارائه می دهد. زمانی که راننده پشت فرمان خودروی آپشنال جک J4 می نشیند، احساس می کند کنترل بالایی بر خودرو دارد. در ادامه به خودرو نگاه کنید و آن را معرفی کنید جک J4 ما پرداخت می کنیم

طراحی ظاهری

خودرو جک J4 دارای طراحی ساده و بدون اغراق است که شاید در نگاه اول مورد توجه هیچکس قرار نگیرد اما می تواند تمامی نیازهای مصرف کنندگان را برآورده کند. استفاده از رینگ های آلومینیومی ۱۵ اینچی، چراغ های روز و خطوط روی بدنه بر زیبایی این خودروی اقتصادی می افزاید.

در خاتمه این خودرو اگرچه از نظر آپشن در مقایسه با رقبای خود غنی است، اما از نظر زیبایی نظر مصرف کننده را جلب نمی کند.

نکته قابل توجه در مورد این آپشن این است که جک J4 توانسته در تست های CNCAP چین به ۵ ستاره ایمنی دست یابد و در مقایسه با رقبای ایرانی از ایمنی قابل قبولی برخوردار باشد که ارزش خرید این خودروی اقتصادی چینی را افزایش می دهد.

    جک J4

طراحی داخلی

با ورود به کابین متوجه تفاوت کامل در طراحی بیرونی و داخلی این خودرو می شویم. زیرا طراحی داخلی زیبایی قابل قبولی دارد.

خطوط منحنی در طراحی داشبورد با ترکیب رنگ مشکی و کرم و همچنین کیفیت قابل قبول پلاستیک به کار رفته برای داشبورد بر جذابیت فضای داخلی خودرو می افزاید.

فرمان چرمی با دکمه های کنترلی روی فرمان، نمایشگر سایز متوسط ​​و دکمه های زیبای کنترل رادیاتور از جمله اولین مواردی هستند که در نگاه اول نظر راننده را به خود جلب می کنند.

گزینه ها و ویژگی ها

کیسه هوای راننده و سرنشین، ترمزهای ABS و EBD، مانیتور فشار باد لاستیک ها، قفل خودکار درها، سنسور دنده عقب، سنسور نور، آینه های برقی گرم شونده، کروز کنترل، کامپیوتر سفر و سیستم کنترل پایداری یا ESP از جمله آپشن ها و امکانات موجود در سوکت J4 هستند. اختیاری است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا