ترندهای روز

حاشیه‌های المپیک پاریس؛ بازیکنان تیم واترپلو یونان خودروهای کنار خیابان را بلند کردند

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

وقتی یک تیم ورزشی برای قهرمانی به المپیک می‌رود، سعی می‌کند هر مانعی را که سر راهشان است، بردارند، ماشین کوچکی که در کنار خیابان پارک شده و چیزی نیست.

ساکنان حومه پاریس در ابتدا با دیدن بازیکنان تیم واترپلو یونان از اتوبوس خود در خیابانی باریک، متعجب شدند. اما تعجب آنها وقتی بیشتر شد که دیدند ماشین های بد پارک شده را در کنار جاده بلند کردند تا راه را برای اتوبوس حامل آنها که گیر کرده بود باز کنند.

عصر شنبه نیم ساعت طول کشید تا بازیکنان با حرکت ماشین ها راه را برای اتوبوسی که گیر کرده بود باز کنند.

بازیکنان یونانی که به نظر می رسید از این تفریح ​​لذت می بردند، چند وسیله نقلیه را بلند کردند و با تشویق ساکنان محله به حرکت درآوردند. عده ای از مردم و عابران سعی کردند به آنها کمک کنند تا ماشین ها را جابجا کنند.

پس از این شاهکار، همسایه ها درهای خود را به روی آنها باز کردند تا بتوانند به دستشویی بروند و دست های خود را بشویند.

یکی از کاربران در شبکه‌های اجتماعی با انتشار تصاویری از این رویداد نوشت: وقتی المپیک را در خانه میزبانی می‌کنید، باید انتظار هر چیزی را داشته باشید، حتی دیدن قهرمانان واترپلو المپیک که از حمام خانه شما استفاده می‌کنند.

بچه ها و بزرگترها با ورزشکارانی که اتفاقا وارد محله آنها شده بودند عکس یادگاری گرفتند و بالاخره اتوبوس بازیکنان با تشویق هواداران از آن مکان تنگ گذشت.

اولین دیدار یونانی ها دارنده مدال نقره واترپلو المپیک ۲۰۲۱ برابر تیم رومانی قرار است روز یکشنبه ۲۸ تیرماه ساعت ۲۱ در ورزشگاه تازه افتتاح شده استخر برگزار شود.

منبع: یورونیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا