فناوری

حال کوییک خوب نیست/ جانشین تیبا سقوط کرد

به گزارش اختاز نیوز، بر اساس صورت های مالی پارس خودرو، تا پایان فصل پاییز ۱۴۰۲ تولید کویک نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش یافته است و این موضوع می تواند بر قیمت های بازار اثر منفی بگذارد. . از انواع سریع

بر اساس اطلاعات منتشر شده در سایت کدال، بورس خودرو پارس در پایان آخرین ماه از فصل پاییز، در مجموع ۷۸ هزار و ۹۰۰ دستگاه خودروی کویک را در خطوط تولید خود تکمیل کرده است.

بررسی اطلاعات منتشر شده نشان می دهد که پارس خودرو در مدت مشابه سال گذشته نزدیک به ۹۸ هزار و ۶۰۰ دستگاه خودرو فروخته است. کوییک در خطوط تولید خود نهایی شده است.

بنابراین شاهد کاهش نزدیک به ۲۰ درصدی تولید هستیم کوییک هستند.

وضعیت عرضه جایگزین تیبا همچنین مطلوب نیست و تحت تاثیر شرایط تولید این خودرو قرار گرفته است.

در ۹ ماه گذشته از سال ۱۴۰۲ تاکنون، شرکت زیرمجموعه سایپا در مجموع بیش از ۷۸ هزار و ۴۰۰ دستگاه خودروی کویک را برای متقاضیان فاکتور کرده است.

این خودروساز در مدت مشابه سال گذشته نزدیک به ۱۰۴ هزار و ۲۰۰ دستگاه کویک را به بازار خودرو معرفی کرد. بنابراین تا پایان فصل پاییز ۱۴۰۲ خودرو پارس ۲۵ درصد افت فروش را به ثبت رساند.

کاهش تولید و فروش به طور همزمان سیگنال منفی به بازار سریع می دهد. این امکان وجود دارد که در صورت عدم ارائه طرحی برای افزایش تیراژ تولید و عرضه کوئیک پارس خودرو و شرکت مادر آن یعنی خودروسازی سایپا در ماه های پایانی سال جاری شاهد روند صعودی نمودار قیمت خواهند بود. سریع در بازار خودرو.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا