فرهنگ و هنر

حامد آهنگی به جوکر ۲ هم می‌آید؟ :: ایران تحلیل

«جوکر ۲» این بار با اجرا و میزبانی احسان علیخانی و حضور بازیگران روی یکی از سکوها پخش خود را آغاز کرد. رئالیتی شو که قسمت اول آن توسط سیامک انصاری اجرا شد و احسان علیخانی به عنوان کارگردان حضور داشت و حالا علیخانی کارت زرد و قرمز جوکر ۲ را دارد.

به گزارش ایران تحلیل، «جوکر ۲» این بار با اجرا و میزبانی احسان علیخانی و با حضور جواد رضویان، بهرنگ علوی، امیرحسین رستمی، محمدرضا علیمردانی، نیما شعبان نژاد، نصرالله رادش، مجید مظفری و هادی کاظمی آغاز شد. پخش آن در یکی از پلتفرم ها رئالیتی شو را انجام داد که اولین قسمت آن را سیامک انصاری اجرا کرد و احسان علیخانی به عنوان کارگردان در پشت صحنه این برنامه پرمخاطب حضور داشت. با پخش قسمت اول جوکر ۲ جای خالی دو نفر به وضوح دیده شد: یکی حامد عنقی و دیگری سیامک انصاری که به نظر می رسد عدم حضورش در این برنامه دلایل خاص خود را دارد.
بعد از فصل اول «جوکر»، این مسابقه با نام «جوکر ۲»; کلاس بیست هفته ای به فصل دوم رسید، خیلی ها فکر می کردند در قسمت اول، حامد عنقی یکی از شرکت کنندگان است. اما گویا حامد عنقی این روزها سرش شلوغ است و برنامه های خاص خود از جمله «شب عنقی» را دارد و شاید در قسمت های بعدی این برنامه حضور داشته باشد.

«جوکر وان» در اولین قسمت از فصل پنجم، حضور حامد عنجی باعث شد تا این قسمت از برنامه بتواند ۹۹ درصد رای مثبت مخاطبان را به خود اختصاص دهد. حضور انگی در کنار بازیگرانی چون محمدرضا علیمردانی، امیرحسین صدیق، سیروس میمانت، علی اوجی، مجید واشقانی، علی مشهدی و مهران غفوریان یکی از پرحرف‌ترین بخش‌هایی بود که در اصطلاح ورزشی آن گروه را «گروه مرگ» نامیدند. .

جای خالی سیامک انصاری، این بار خود احسان علیخانی در جایگاه مجری برنامه نشست. مجری که در فصل اول نتوانست روی صحنه باشد چون ممکن بود به تلویزیون برگردد و مجری که مدت ها در برنامه ویژه شبکه سیما گریه می کرد و بعدها دوران جدید را به تلویزیون آورد. حالا علیخانی بعد از مدت ها غیبت جلوی دوربین رفته است. او به جای سیامک انصاری میزبانی می کند و با نشستن پشت مانیتورهای متصل به ۵۰ دوربین، حال و هوای مهمانان را زیر نظر دارد.

سیامک انصاری این روزها خود را برای اجرای برنامه جدید خود با نام «جیغ» در شبکه نمایش خانگی آماده می کند. احسان علیخانی در اولین قسمت از برنامه «جوکر» به تشریح دلایل غیبت سیامک انصاری در این برنامه پرداخت؛ بر اساس این توضیحات، انصاری به دلیل اجرای برنامه جدیدش در شبکه نمایش خانگی موفق به حضور در «جوکر» نشد.

همچان علیخانی در فضای مجازی توضیح داده است: ممنون از سیامک عزیز که سه سال پیش دعوت من را پذیرفت و برای اجرای جوکر ۱ آمد، اما امسال زودتر از «جوکر ۲» ریلیتی شو خودش را روی پلتفرمی دیگر شروع کرد. که برایش زحمت کشیده و قرار است برنامه «جیغ» را اجرا کند و به همین دلیل در کنار ما نماند. علیخانی همچنین اشاره کرد که برای اجرا به سراغ هنرمند دیگری رفته اما به دلیل طولانی بودن مسیر امکان انتظار وجود نداشت.

در بین مسابقات و رئالیتی شوهای شبکه نمایش خانگی، جوکر وان توانست در زمان شیوع کرونا لحظات شادی را برای مردم رقم بزند و یکی از پربیننده ترین برنامه های رئالیتی به حساب می آید و یک سر و گردن از آن بالاتر است. مسابقات مد نظر سیما.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا