اخبار اقتصاد ایران

حباب سکه از ۱۴ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان به ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسید :: افق میهن

امروز در بازار آزاد قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار ۴ میلیون و ۴۶۲ هزار تومان و سکه طرح جدید ۵۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

به گزارش افق میهن، قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار ۴ میلیون و ۴۶۲ هزار تومان، سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم ۴۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۵۱ است. میلیون ۴۰۰ هزار تومان.

در بازار سبزه میدان، قیمت نیم سکه بهار آزادی ۲۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی ۱۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۸ میلیون تومان است.

هر مثقال طلا در بازار داخلی ۱۹ میلیون و ۳۳۰ هزار تومان ارزش گذاری شده است. همچنین قیمت هر اونس طلا در بازار جهانی ۲۷۴۸ دلار است.

امروز (یکشنبه ۶ آبان ۱۴۰۳) در مرکز مبادلات ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با نرخ ۵۰ هزار و ۴۱۹ تومان و حواله دلاری با افزایش نسبت به روز کاری قبل با نرخ ۴۹ هزار و ۴۵ تومان معامله می شود.

باید گفت؛ قیمت هر اسکناس یورو در صرافی ایران نیز نسبت به روز کاری گذشته به ۵۴ هزار و ۴۴۳ تومان و نرخ حواله یورو نیز نسبت به روز گذشته به ۵۲ هزار و ۹۶۰ تومان کاهش یافته است.

از سوی دیگر اسکناس درهم امارات با افزایش نسبت به روز گذشته ۱۳ هزار و ۷۲۸ تومان و نرخ حواله درهم با افزایش نسبت به روز گذشته ۱۳ هزار و ۳۵۴ تومان است. قیمت یکصد دینار عراق امروز در صرافی با ۳۸ هزار و ۴۷۹ ریال افزایش نسبت به روز گذشته اعلام شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا