محیط زیست

حبس ۲۲۳ نفر در آسانسورهای اصفهان با قطعی برق بدون برنامه

منصور شه فروش در گفت و گو با خبرنگار افق میهن درباره جلسه هماهنگی مدیریت بحران استان به منظور پیگیری رفع مشکلات ناشی از قطعی های بی رویه برق گفت: برای مشترکان خانگی، کشاورزی و صنعتی با حضور مدیرکل بحران. مدیریت و مقامات شرکت ها برق، اتاق بازرگانی، شرکت شهرک های صنعتی، سازمان جهاد کشاورزی، اتاق اصناف، پلیس راهنمایی و رانندگی و تعدادی از صاحبان صنایع تشکیل شد.

وی افزود: به دلیل شرایط نارضایتی وزارت نیرو طی دو هفته گذشته قطعی برق بدون برنامه و بدون برنامه مشترکان در بخش های خانگی، کشاورزی و صنعتی را اعمال کرده است که باعث خسارت به مشترکان برق شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به وقوع ۲۲۳ مورد محبوس شدن افراد در آسانسور طی دو هفته گذشته، تصریح کرد: اختلالات تردد در تقاطع ها به دلیل قطع برق چراغ های راهنمایی، خسارت به واحدهای دام و طیور، گلخانه ها و مزارع کشاورزی. پرورش ماهی، وسایل الکترونیکی و برقی منازل از جمله اثرات قطعی برق بدون اطلاع قبلی است.

وی ادامه داد: خسارات وارده به صنایع، واحدهای نانوایی و غذایی، اراضی کشاورزی و باغات ناشی از تاخیر در آبیاری و قطع برق چاه ها و همچنین خسارت به واحدهای تولیدی مستقر در شهرک های صنعتی و شبکه های برق و ترانسفورماتورهای ناشی از قطع برق خارجی. یکی دیگر از برنامه های مصوب، اطلاع رسانی از آثار قطعی برق اعلام نشده است.

فروشنده شیشه عنوان کرد در صورت ادامه در جلسه تاکید شد نارضایتی انرژی، هرگونه محدودیت جدید برق برای واحدهای تولیدی و صنعتی و شهرک های صنعتی باید با هماهنگی صاحبان صنایع انجام شود، گفت: اقدام لازم توسط اعزام شرکت برق کشی و توانیر قبل از اعمال هرگونه محدودیت و قطعی برق، برنامه را اعلام کند بخش ها استفاده تجاری، کشاورزی و خانگی.

وی افزود: به منظور جلوگیری از وقوع حوادث قبل از قطع برق ناشی از فیدرها قطع سریع و رله فرکانس وزارت نیرو با تنظیم جداول قطع برق باید در این زمینه با مشترکان برق هماهنگ شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تاکید کرد: همانطور که پیش بینی می شد سلام شاهد تثبیت دما، وزش باد شدید و باران ها با کاهش تدریجی دما تا پایان هفته در مناطق غربی و جنوبی استان پراکنده خواهیم بود. نارضایتی انرژی موجود را کاهش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا