اخبار اقتصاد ایران

حجم بالای مشترکین خانگی در گیلان مدیریت بار مصرف برق در تابستان را با چالش اساسی مواجه کرد

صادقی تاکید کرد: حجم کم مشترکان صنعتی گیلان (۱۶ درصد) بر خلاف بسیاری از استان ها و حجم بالای مشترکان خانگی (۷۷ درصد) است. مدیریت بار مصرف برق در تابستان با چالش بزرگی مواجه شده است.

ایران تحلیل، مسعود صادقی خمامی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان در نشست “هماهنگی و بررسی مسائل مربوط به مدیریت پیک بار در سال ۱۴۰۳” با فعالان صنعت استان ضمن استماع نظرات آنان مبنی بر آمادگی کامل. برای همکاری و فعالیت مشترک برای عبور از پیک مصرف برق در تابستان تاکید کرد.

مدیرعامل توزیع برق گیلان به روند افزایشی مصرف برق در کشور اشاره کرد و خاطرنشان کرد: در پی گرم شدن هوا و ورود دستگاه های سرمایشی، تقاضای برق کشور از روز گذشته (مردادماه) افزایش یافت. خرداد) با عبور از مرز ۶۰ هزار مگاوات به ۶۰ هزار و ۱۶۱ مگاوات رسید.

صادقی گفت: جلب مشارکت مشترکان در بخش ها و تعرفه های مختلف اعم از صنعتی، خانگی، کشاورزی و … در فصل پیک مصرف برق؛ مهمترین استراتژی صنعت برق در سالهای اخیر بوده که خوشبختانه با همکاری خوب این مشترکین نتایج مطلوبی به همراه داشته است.

وی تاکید کرد: برنامه محوری و انگیزشی بودن برنامه های شرکت توانیر تاثیر بسزایی در گذراندن فصول گرم سال های اخیر با حداقل مشکلات داشته است.

مدیرعامل توزیع نیروی برق گیلان افزود: در سال های اخیر با برنامه ریزی های مدون تلاش شده تا بهترین راه همکاری با صنایع استان اتخاذ شود تا هم چرخ صنعت استان بچرخد و هم برق مطمئن و پایدار برای آن تامین شود. کل استان

صادقی تاکید کرد: حجم کم مشترکان صنعتی گیلان (۱۶ درصد) بر خلاف بسیاری از استان ها و حجم بالای مشترکان خانگی (۷۷ درصد) است. مدیریت بار مصرف برق در تابستان با چالش بزرگی مواجه شده است.

وی صنعت برق را یکی از صنایع مهم و اساسی دانست و افزود: تمام تلاش خود را برای تامین برق مطمئن و پایدار انجام می دهیم و برای جلب رضایت مشترکان از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم.

گفتنی است در این جلسه جمعی از معاونان و مدیران شرکت به همراه رئیس اداره صنعت و بازرگانی استانداری گیلان، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان، مدیرعامل انجمن مدیران صنعت استان گیلان نیز به بیان درخواست ها و راهکارهای خود پرداختند. برای غلبه بر پیک بار و مشکلات بخش تولید خطاب به خود پرداختند و در پایان از سوی مسعود صادقی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان از فعالان و مسئولان صنایع حاضر در صنعت قدردانی شد. نشستی برای حمایت و همکاری آنها در غلبه بر پیک مصرف برق در تابستان سال. گذشته مورد احترام و قدردانی قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا