بانک و بیمه

حداکثر میزان خرید سکه از مرکز مبادله ۵ قطعه است

به گزارش ایران تحلیل، اصغر بالسینی سخنگوی مرکز مبادلات طلا و ارز ایران گفت: چهاردهمین جلسه حراج سکه طلا فردا دوشنبه ۲۰ تیرماه از طریق سامانه مرکز معاملات طلا و ارز در بازار ice.ir برگزار می شود. و جلسه حراج از ساعت ۱۲:۰۰ و زمان ثبت سفارش از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۱۵:۰۰ به طول می انجامد.

این مسئول می گوید: حداکثر حجم سفارش و خرید برای هر متقاضی در مجموع ۵ سکه است. به طوری که می تواند ۵ قطعه ربع سکه یا ۵ قطعه نیم سکه یا ۵ قطعه سکه کامل یا ترکیبی از هر سه اعم از سکه تمام، نیم سکه و ربع سکه باشد و مجموع هر سه با هم نباید بیشتر از ۵ قطعه باشد.

وی افزود: متقاضیان باید به این نکته توجه داشته باشند که در هر سفارش خود می توانند تنها یک سفارش فعال برای انواع سکه داشته باشند به این معنی که متقاضیان فقط یک بار می توانند قیمت و تعداد سکه را برای ثبت سفارش خرید تعیین کنند. به هر نحوی سکه را رها کن

بالسینی همچنین تصریح کرد: در مجموع ۱۳ حراجی که تاکنون برگزار شده است، ۲۲۴ هزار و ۷۵۹ قطعه سکه طلا به متقاضیان مزایده اختصاص یافته است. نسبت ربع سکه ۱۳۳۰۰۰۵۹۵ قطعه، نسبت نیم سکه ۲۵۰۰۰۹۶۶ قطعه و سکه تمام ۶۵۰۰۰۱۹۸ قطعه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا