ارزهای دیجیتال

حدود 92 درصد موتورسیکلت ها در تهران فرسوده هستند – افق میهن

معاون هماهنگ کننده پلیس رهر گفت: “از چهار میلیون موتور سیکلت در تهران ، حدود ۲ درصد از افراد فرسوده ، برخی از آنها حتی مشخصات هویتی برای قانون و مجازات ندارند.”

به گفته تجارت اخبار ، فرمانده محمد بانگر سلییمی در روز جمعه به سؤالی در مورد تعیین موتور سیکلت های توهین آمیز پاسخ داد: “در حوزه سفر ناهنجاری ها و تخلفات ، پلیس همیشه روی پلیس تمرکز می کند ، و پلیس قادر خواهد بود به تنهایی با این پدیده برخورد کند.”

وی ادامه داد: “این نوع نگرش اشتباه و نادرست بود و افزود:” برای ایجاد هنجارهای رانندگی ، سایر شرکای اجتماعی ، از جمله دولت ، شهرداری ها و مقامات صنعت ، باید تعهدات خود را به همراه قانونگذاران و مقامات اجرای قانون انجام دهند. “

وی گفت: “با وجود قوانین واضح و واضح ، ما در بخش های مختلف زیرساخت ها و فرهنگی با عقب ماندگی دشوار هستیم.” تا زمانی که عرضه و تقاضا شکست بخورد و حمل و نقل در منطقه حمل و نقل حل نشود ، اقدامات پلیس نمی تواند به طور مؤثر با موتور سیکلت و ناهنجاری های توهین آمیز هنگام رانندگی مقابله کند.

چرا بازدارنده نیست؟

در پاسخ به سؤالی برای بازدارنده جرائم درایو ، معاون رئیس هماهنگ کننده پلیس رهر گفت: “ما در حقوق قانونی مجتمع پلیس خیابان عقب مانده را تجربه می کنیم.”

فرمانده سلییمی تأکید کرد که جرم رانندگی متناسب با شرایط ، اصلاحات و بازدارندگی نیست ، که توضیح داد: طبق قانون تخلفات اتخاذ شده ، میزان جرایم راهنمایی و رانندگی باید در رابطه با نرخ تورم سالانه افزایش یابد ، اما این قانونی نبود.

به گفته مأمور اجرای قانون ، قانونگذاران و مقامات اجرای قانون مطمئناً طی این سالها ملاحظاتی را دریافت کرده اند. با این حال ، نتیجه جابجایی درآمدهای رانندگی ، از دست دادن بازدارندگی آنها بود.

فرمانده سلییمی در مورد موقعیت موتور سیکلت در معادلات اقتصادی و اجتماعی پاسخ داد: “در چند دهه گذشته ، موقعیت موتور سیکلت در معادلات اقتصادی و اجتماعی ، به ویژه در کلانشهرها مانند تهران ، به دلیل کمبود وسایل حمل و نقل کافی مانند تهران افزایش یافته است و تقریباً به یک ترافیک حمل و نقل تبدیل شده است.”

وی خاطرنشان کرد: شرکت های حمل و نقل پنج دهه پیش در مرکز بازار شیفت های فعال و تجاری بودند و افزود: “به دلیل عدم توسعه شهری و نوسازی ناوگان ، این شرکت ها به تدریج ناپدید شدند و آنها جایگزین آنها شدند. امروز ، نبض ترافیک بازار به دست آمد.

معاون هماهنگ کننده پلیس خیابان همچنین در مورد مسافر مسافر همان شرایط را تصمیم گرفت و گفت: طبق ماده ۵ قانون هوای پاک ، دولت مجبور بود هر سال ۵ ٪ موتور سیکلت را با انواع الکتریکی جایگزین کند که در صورت اجرای آنها ، اکنون حدود ۵ ٪ از موتور سیکلت های برقی بودند.

وی همچنین به یک کار حقوقی دیگر اشاره کرد و گفت: طبق قانون ، ۵ ٪ از تغییرات در حمل و نقل عمومی باید توسط قانون انجام شود ، در حالی که در شهری با دستگاه های تهران در حال حاضر کمتر از ۲ ٪ است.

هزینه تخلف تا چه اندازه باید هزینه داشته باشد؟

فرمانده سلییمی نه تنها در نقض محرک ، به ویژه در بخش موتور سیکلت ، به جریمه ای نگاه کرد و افزود که تقریباً ۵ ٪ از رانندگان گرا در راه قانون حرکت می کنند و فقط بر رفتار و رفتار غیر طبیعی اصرار دارند.

وی یکی از مهمترین ابزارهای بازدارنده را به عنوان احساس نظارت مداوم بر پلیس نقل کرد و گفت: “عاملان باید در هر زمان در مشاهده پلیس احساس کنند و این نیاز به نیازهای پلیس ، به ویژه در زمینه دستگاه های هوشمند و دوربین های نظارتی دارد.”

مقام سیاست های حمل و نقل گفت: “هزینه های تخلف باید مطابق با شرایط روزمره تغییر یابد ، به طوری که وزن مجازات منجر به این واقعیت می شود که مردم حتی درک این تخلف را ندارند.”

وی گفت: سال گذشته ، ۵ میلیون تخلف از رانندگی ثبت شد که از این تعداد حدود ۲ درصد متعلق به موتور سیکلت بود. بنابراین ، مشکل موتورسواری رفتار غیر طبیعی بسیار جدی است ، که نیاز به ظاهر جامع از جمله تغییر در زیرساخت ها ، افزایش مهار تخلفات ، اجرای دقیق حق و در نهایت نظارت پلیس دارد.

فرمانده پلیس جمهوری اسلامی در نخستین مجمع ویژه پلیس رهار امسال و از همدردی با موتورسواران انتقاد کرد: “همدردی برای این افراد حمایت از مرگ مردم است که کاملاً اشتباه است.”

فرمانده رادان تأکید کرد: ابراز همدردی برای مجرمان ، به ویژه نژادهای موتور سیکلت ، کاملاً اشتباه است و باید با آنها بسیار سختگیرانه و در رابطه با قضاوت های قانونی رفتار شود.

فرمانده سید تیمور حسینی ، رئیس پلیس جاده تاراجا ، اخیراً چالش های مربوط به مالکیت موتور سیکلت ها را نیز ذکر کرد و گفت: “برنامه ریزی شده است که این مشکل را حل کند ، و انتظار می رود که در پایان شش ماه اول سال به طور کامل مشخص شود.”

منبع: ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا