ورزشی

حذف پرسپولیس از جام حذفی در ضربات پنالتی

تیم های فوتبال آلومینیوم اراک و پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی امروز (جمعه) از ساعت ۱۸:۱۵ در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک به مصاف یکدیگر رفتند. این دیدار در ۹۰ دقیقه با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید. به طوری که کار به اضافه کار کشیده شود. این بازی در دو وقت اضافه ۲ گل دیگر داشت تا در پایان ۱۲۰ دقیقه نتیجه ۴-۴ به ثبت برسد. در ضربات پنالتی آلومینیوم در مجموع ۶ بر ۵ و ۱۰ بر ۹ پیروز شد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

آرونوف ۱۱، عیسی آل کثیر ۲۵ و ۱۰۹ و سینا اسدبیگی ۹۴ گل های پرسپولیس را در این بازی به ثمر رساندند و مهدی لیموچی ۸۴، شروین بزرگ ۶ + ۹۰ و ۱۱۳ و علیرضا نقی زاده ۱۲۲ گل های آلومینیومی را وارد دروازه پرسپولیس کردند.

ترکیب پرسپولیس: امیررضا رفیعی، محمدحسین کنعانی زادگان، گیورگی گلسیانی، دانیال اسماعیلی فر، عبدالکریم حسن (۸۳-علی نعمتی)، مسعود ریگی، سروش رفیعی (۴۶-وحید امیری)، محمد خدابندلو (۷۸-فارس تورجی) ۴۶- سینا اصدبیگی)، اوستون آرونوف (۸۳-میلاد سرگی) و عیسی آل کثیر (۱۱۳-محمد مهدی احمدی).

ترکیب آلومینیوم اراک: احمد گوهری، احسان قهاری، مهدی لیموچی، امین جهانکوهن، سیدمهران موسوی، یونس اکبرپور، بهروز نوروزی فرد (۷۸- ​​شروین بزرگ)، عارف حاج عیدی، محمدامین کاظمیان (۷۰-رضا جبیره)، میلاد بدرق (۷۰) ۷۸-امیر نوری) و محمدمهدی لطفی.

داور: امیر عرب براقی

نیمه اول

دقیقه ۱۱: استون آرونوف با حرکت انفرادی و ضربه فنی توپ را در میانه میدان از بازیکن آلومینیوم گرفت و در ادامه بازیکن دیگری از جلو حریف را گرفت و با ضربه پای چپ دقیق و زیبا گل اول را به ثمر رساند. از قرمزها گل زد

دقیقه ۱۷: عارف حاجی عیدی و سروش رفیعی از دو تیم توسط داور با کارت زرد جریمه شدند.

دقیقه ۲۵: حرکت عیسی آل کثیر در عمق این بازیکن را با گهری در موقعیت تک به تک قرار داد و ضربه این بازیکن در حالتی نامتعادل به شکلی جالب و زیبا از بالای سر دروازه بان آلومینیومی وارد دروازه این تیم شد.

دقیقه ۲۷: نام محمد خدابندلو در بین بازیکنان اخطار بازی ثبت شد.

دقیقه ۴۵: ارسال بازیکنان آلومینیوم روی ضربه ایستگاهی را امیررضا رفیعی بر عهده گرفت.

نیمه دوم

دقیقه ۵۴: امیررضا رفیعی با واکنشی خوب و سریع ضربه خطرناک بازیکنان آلومینیوم را برگشت داد.

دقیقه ۵۷: حرکت زیبای لیموجی و ضربه این بازیکن به طرز خطرناکی از کنار دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

دقیقه ۶۶: امین جهان کهن نیز توسط داور با کارت زرد جریمه شد.

دقیقه ۷۱: ضربه سرکش عارف حاجی عیدی را رفیعی به خوبی دفع کرد.

دقیقه ۸۰: امیررضا رفیعی ضربه اکبرپور را به کرنر فرستاد.

دقیقه ۸۵: در غفلت مدافعان پرسپولیس توپ داخل محوطه جریمه روی پای مهدی لیموچی قرار گرفت و این بازیکن به زیبایی دروازه پرسپولیس را باز کرد.

دقیقه ۱+۹۰: تاخیر پرسپولیس در ضدحمله باعث از دست رفتن فرصت بسیار خوبی برای قرمزها شد و نعمتی و اسماعیلی فر این موقعیت عالی را از دست دادند.

دقیقه ۶+۹۰: شروین بزرگ با یک چرخش استثنایی و یک ضربه زیبا از روی خط محوطه جریمه گل تساوی را برای آلومینیوم به ثمر رساند تا کار به وقت اضافه کشیده شود.

در طول زمان

دقیقه ۹۴: سینا اسدبیگی با شوتی بلند و سرکش سومین گل پرسپولیس را وارد دروازه آلومینیوم کرد.

دقیقه ۹۵: شوت رضا جبیره از راه دور توسط رفیعی مهار شد.

دقیقه ۹۶: حسین کنعانی زادگان به دلیل اعتراض به داور کارت زرد گرفت.

دقیقه ۹۹: احسان قهاری دیگر اخطار بازی بود.

دقیقه ۱۰۰: ضربه سر خطرناک فرشاد فرجی روی ضربه ایستگاهی راه به جایی نبرد و با اختلاف کمی از بالای دروازه گوهری به بیرون رفت.

دقیقه ۱۰۸: عیسی آل کثیر بار دیگر از عمق دفاع آلومینیومی استفاده کرد و با یک ضربه زیبا گل چهارم پرسپولیس را به ثمر رساند تا اختلاف دوباره به دو گل برسد.

دقیقه ۱۰۹: امیررضا رفیعی با دو واکنش بسیار خوب دو موقعیت خطرناک متوالی را از بازیکنان آلومینیوم گرفت.

دقیقه ۱۱۳: شروین بزرگ روی یک کرنر با ضربه سر مهارنشدنی گل سوم آلومینیوم را به ثمر رساند.

دقیقه ۱۲۰: مهدی لیموچی به دلیل خطا از داور کارت زرد گرفت.

دقیقه ۲+۱۲۰: آلومینیوم یک بار دیگر برگشت و گل چهارم را وارد دروازه پرسپولیس کرد. در این صحنه علیرضا نقی زاده لیموچی را وارد دروازه امیررضا رفیعی کرد.

در ضربات پنالتی پرسپولیس محمدحسین کنعانی زادگان، علی نعمتی، سینا اسدبیگی، گئورگی گلسیانی و فرشاد فرجی گلزنی کردند و پنالتی دانیال اسماعیلی فر و وحید امیری توسط آلومینیوم گهری سنگربان که سابقه بازی برای سرخ پوشان را نیز دارد مهار کرد.

مهران موسوی، مهدی لیموچی، عارف حاج عیدی، رضا جبیره، علی وطن دوست و علیرضا نقی زاده ضربات پنالتی خود را برای آلومینیوم و ضربه امیر نوری به ثمر رساندند. تیر دروازه پرسپولیس تخریب شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا