اخبار اقتصاد ایران

حراج ایران خودرو از عید قربان تا غدیر

شرایط فروش دستی و اتوماتیک و طرح پیش فروش خرداد ۱۴۰۳ اعلام شد.

به گزارش جماران؛ امکان واریز وجه برای متقاضیان گروه تارا با اولویت زمستان ۱۴۰۲ (تارا دستی – تارا اتوماتیک) فراهم شد.

به اطلاع نمایندگی های محترم می رساند شرایط انتخاب و پرداخت برای متقاضیان با اولویت زمستانی خودروهای سامانه مجتمع تارا ۱۴۰۲ مطابق جدول زیر ایجاد شده است.

لذا متقاضیان فوق می توانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی به آدرس esale.ikco.ir در مدت ۱۰ روز نسبت به واریز وجه اقدام نمایند.

شرایط فروش و پیش فروش تارا خرداد ۱۴۰۳:

در طرح ثبت نام پیش فروش ایران خودرو، تارا دستی با قیمت ۵۸۷.۱۲۶.۰۰۰ تومان به صورت فروش ویژه به فروش می رسد و متقاضیان می توانند با پیش پرداخت ۲۹۳.۵۶۳.۰۰۰ تومان آن را به صورت پیش فروش خریداری کنند.

در طرح فروش ویژه ایران خودرو امکان خرید تارا اتوماتیک با قیمت ۶۸۹ میلیون و ۳۰۹ هزار تومان به صورت فروش ویژه وجود دارد. همچنین ایران خودرو تارا اتوماتیک را با پیش پرداخت ۳۴۴ میلیون و ۶۵۴ هزار تومان به فروش می رساند.

متقاضیانی که در سال گذشته با ورود به سامانه یکپارچه خودرو، مراحل ثبت نام ایران خودرو را طی کرده و اسامی آنها در بخش زمستان ۱۴۰۲ به گروه صنعتی ایران خودرو اعلام شده و از سوی این شرکت پیامک ارسال شده است، می توانند در سامانه یکپارچه ایران خودرو شرکت کنند. طرح پیش فروش با موعد تحویل مهر ۱۴۰۲ سامانه پیام کوتاه شرکت ایران خودرو ۳۰۰۰۹۶۴۴۰ می باشد و کلیه پیامک ها از طریق شماره مذکور ارسال می گردد.

متقاضیان حداکثر تا ۱۰ روز فرصت دارند تا پرداخت ایران خودرو را تکمیل کنند.

تکمیل مراحل ثبت نام مونوتول ایران خودرو تنها با مراجعه به سایت فروش اینترنتی یعنی آدرس انجام می شود. متقاضیان با مراجعه به لینک مذکور پیش پرداخت خودرو را پرداخت نمایند. همانطور که گفته شد مابقی مبلغ خودرو پس از تعیین قیمت نهایی در زمان تحویل محاسبه و دریافت می شود.

شرایط ثبت فروش آنی ایران خودرو در سال ۱۴۰۳

به هر کد ملی فقط یک وسیله نقلیه اختصاص داده شده است.

ثبت نام برای مشتریان قانونی امکان پذیر نخواهد بود.

امکان صلح در قرارداد و انتقال خودرو حتی به صورت وکالت وجود ندارد.

شماره تلفن همراه معرفی شده باید به نام متقاضی باشد.

متقاضی باید هنگام واریز وجه از کارت های بانکی متعلق به نام خود استفاده کند.

واریز وجه در یک تراکنش از طریق تمامی کارت های بانکی که قابلیت پرداخت این خودرو را دارند امکان پذیر است اما با توجه به امکان محدود شدن سقف پرداخت در برخی از کارت های بانکی، لازم است متقاضیان محترم سقف پرداخت را افزایش دهند. قبل از ثبت نام از کارت بانکی خود مطمئن شوید.

مسئولیت صحت کلیه اطلاعات وارد شده به ویژه کد ملی، آدرس و کد پستی به عهده متقاضی می باشد.

کلیه مشتریان واقعی باید کد پستی صحیح مربوط به محل سکونت خود را اعلام کنند و در صورت عدم رعایت این موضوع توسط مشتریان مسئولیت کلیه عواقب مالیاتی به عهده آنها خواهد بود.

شرایط اولین ثبت نام ایران خودرو در سال ۱۴۰۳ برای فروش دنا، تارا و رانا با تحویل ۹۰ روزه اعلام شد/ اقتصاد ۱۰۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا