اخبار اقتصاد ایران

حراج ایران خودرو برای عید قربان | ثبت نام ایران خودرو بدون قرعه‌کشی با تحویل 90 روزه

در طرح ثبت نام پیش فروش ایران خودرو، تارا دستی با قیمت ۵۸۷ میلیون و ۱۲۶ هزار تومان به صورت فروش ویژه به فروش می رسد.

آخرین شرایط فروش فوری ثبت نام ایران خودرو با تحویل ۹۰ روزه اعلام شد. بر این اساس کلیه متقاضیان عادی می توانند برای فروش ویژه ایران خودرو خودروهای تارا و پژو ۲۰۷ ثبت نام کنند.

در طرح ثبت نام پیش فروش ایران خودرو، تارا دستی به قیمت ۵۸۷ میلیون و ۱۲۶ هزار تومان به صورت فروش ویژه به فروش می رسد و متقاضیان می توانند آن را به صورت پیش فروش با پیش پرداخت ۲۹۳ نیز خریداری کنند. میلیون و ۵۶۳ هزار تومان.

در طرح فروش ویژه ایران خودرو امکان خرید تارا اتوماتیک با قیمت ۶۸۹ میلیون و ۳۰۹ هزار تومان به صورت فروش ویژه وجود دارد. همچنین ایران خودرو تارا اتوماتیک را با پیش پرداخت ۳۴۴ میلیون و ۶۵۴ هزار تومان به فروش می رساند.

متقاضیانی که در سال گذشته با ورود به سامانه یکپارچه خودرو، مراحل ثبت نام ایران خودرو را طی کرده و اسامی آنها در بخش زمستان ۱۴۰۲ به گروه صنعتی ایران خودرو اعلام شده و از سوی این شرکت پیامک ارسال شده است، می توانند در سامانه یکپارچه ایران خودرو شرکت کنند. طرح پیش فروش با موعد تحویل مهر ۱۴۰۲ سامانه پیام کوتاه شرکت ایران خودرو ۳۰۰۰۹۶۴۴۰ می باشد و کلیه پیامک ها از طریق شماره مذکور ارسال می گردد.

مهلت پرداخت ایران خودرو

متقاضیان حداکثر تا ۱۰ روز فرصت دارند تا پرداخت ایران خودرو را تکمیل کنند.

لینک ثبت نام ایران خودرو یکپارچه است

تکمیل مراحل ثبت نام مونوتول ایران خودرو تنها با مراجعه به سایت فروش اینترنتی یعنی آدرس انجام می شود. متقاضیان با مراجعه به لینک مذکور پیش پرداخت خودرو را پرداخت نمایند. همانطور که گفته شد مابقی مبلغ خودرو پس از تعیین قیمت نهایی در زمان تحویل محاسبه و دریافت می شود/ساناپرس

جزئیات تعویض خودکار وزن با دنا پلاس در سیستم یکپارچه + قیمت

امکان جایگزینی خودروی دنا پلاس با وزن اتوماتیک در سامانه یکپارچه برای متقاضیان خودرو دنا پلاس با اولویت تحویل در تابستان ۱۴۰۳ فراهم شد.

به گزارش کماپرس، بر اساس اعلام سامانه یکپارچه، امکان جایگزینی خودروی دنا پلاس با تراز اتوماتیک برای متقاضیان با اولویت تابستان ۱۴۰۳ وجود دارد.

قیمت عیار اتوماتیک در طرح فروش فوق العاده و اقساطی

در فروش فوق العاده این خودرو متقاضیان باید ۶۸۹ میلیون و ۳۰۹ هزار و ۹۰۰ تومان بپردازند. همچنین در روش اقساطی مشتریان باید ۳۴۴ میلیون و ۶۵۴ هزار و ۹۰۰ تومان به عنوان پیش پرداخت واریز کنند.

شایان ذکر است در فروش فوق العاده مشتریان می توانند خودرو را به مدت ۹۰ روز و به صورت اقساطی خریداری کنند. آبان ۱۴۰۳ تحویل بگیرید.

مقایسه قیمت دنا پلاس با وزنه اتوماتیک

هم اکنون قیمت دنا پلاس توربو اتوماتیک در بازار آزاد ۹۸۰ میلیون تومان است. قیمت دنا پلاس توربو اتوماتیک آپشنال یک میلیارد و ۵۰ میلیون تومان تعیین شده است. همچنین قیمت وزن کشش اتوماتیک V2 حدود ۹۳۰ میلیون تومان و قیمت سهمیه اتوماتیک V4 حدود یک میلیارد و ۲۰ میلیون تومان است.

این دو خودرو در بازار ایران در یک موقعیت قرار دارند. دنا فیس لیفت خودروی سمند قدیمی است اما تارا طراحی مدرن تری دارد و بر اساس مدل پژو ۲۰۰۸ ساخته شده است.

ایران خودرو در سال های اخیر موتور این خودروها را تغییر داده است. به همین دلیل کیفیت بسیار بالاتری نسبت به گذشته دارند. بنابراین دو خودروی مورد نظر در بین سایر خودروهای ایرانی از تقاضای بالاتری برخوردار هستند. حتی زمانی که این خودروها در سامانه یکپارچه ثبت نام می کنند، با وجود اینکه قیمت بالاتری دارند، مشتریان بیشتری آماده ثبت نام هستند.

دنا و تارا علاوه بر عرضه در مدل های دستی و اتوماتیک در بازار موجود هستند. مدل اختیاری آنها نیز در بازار موجود است. این خودرو از امکانات رفاهی بیشتری برخوردار است و به همین دلیل توانسته رقابت تنگاتنگی با سدان های چینی در بازار داشته باشد./کاماپرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا