اخبار اقتصاد ایران

حراج شمش طلا در مرکز مبادله تا ساعتی دیگر+جزئیات :: ایران تحلیل

اولین حراج حضوری شمش طلا از امروز در مرکز مبادلات طلا و ارز ایران آغاز می شود.

به گزارش ایران تحلیل، بر اساس اعلام رئیس کل بانک مرکزی اولین مزایده شمش طلا از امروز چهارشنبه بیست و هفتم به صورت حضوری برگزار می شود. دی ماه در مرکز مبادلات ارز و طلای ایران آغاز می شود.

شمش به صورت یک کیلویی عرضه می شود و تامین کنندگان آن همه مردم از جمله واردکنندگان طلا از طریق تسویه تعهد ارزی خواهند بود.

جلسه مزایده از ساعت ۱۲ آغاز می شود و ودیعه به ازای هر قطعه شمش طلای استاندارد مبلغ ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال (۳.۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال) می باشد.

متقاضیان باید تا ساعت ۱۶:۰۰ روز سه شنبه ۲۶ خرید کنند دی مبلغ واریزی را در سال ۱۴۰۲ واریز کردند، لازم به ذکر است مبلغ واریزی باید به بانک ملی ایران، شعبه بانک کارگشای مرکز و به شماره حساب مرکز مبادلات ارزی و طلای ایران واریز شود.

قیمتی که مبنای مبادلات طلا در مرکز مبادلات ایران خواهد بود، عرضه و تقاضا است و مبادلات بر اساس قیمت پیشنهادی خریداران و پذیرفته شده توسط فروشندگان خواهد بود.

از متقاضیان خرید شمش طلا در مرکز مبادلات ایران می توان به «فروشندگان شمش طلا با جواز کسب مجاز و معتبر»، «تولیدکنندگان و تولیدکنندگان فعال مصنوعات طلا با جواز کسب مجاز و معتبر» و «فروشندگان طلای ذوب شده دارای جواز کسب مجاز و معتبر» اشاره کرد. “.

مدارک دریافتی مرکز مبادلات ایران از متقاضی خرید شمش طلا نیز شامل «اصل نامه درخواست شرکت در مزایده (در سایت رسمی www.ice.ir منتشر شده)»، «اصل کارت ملی»، «اصل تجاری» است. پروانه و اصل فیش بانک سپرده». «اصل گواهی امضا در دفاتر اسناد رسمی به نام مرکز مبادلات طلا و ارز ایران» و «آخرین آگهی در روزنامه رسمی (ویژه اشخاص حقوقی)» خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا