اخبار اقتصاد ایران

حراج ۵۳۱ ملک از استان‌های مختلف در مزایده اموال تملیکی + جزئیات :: افق میهن

در مزایده شماره ۱۱۵۳ سازمان املاک که تا ۹ تیرماه ادامه دارد، ۵۳۱ ملک از استان های مختلف برای فروش یا اجاره در نظر گرفته شده است که در این میان یک ویلای ۹۶۰ میلیارد تومانی وجود دارد.

به گزارش افق میهن، به گفته علیرضا نورنژاد، عضو هیأت مدیره و معاون امور حقوقی و فروش اموال غیرمنقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملک، مزایده ۱۱۵۳ ملک غیرمنقول این سازمان آغاز شد. در ۲۰ تیرماه تا ساعت ۲۴:۰۰ روز شنبه ۹ تیرماه ادامه خواهد داشت.

لازم به ذکر است کل ارزش کارشناسی این املاک ۵ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان است. در این حراج که ۲۵ استان و ۵۳۱ ملک در آن قرار دارد، گاها اقلام بسیار گران قیمتی به چشم می خورد.

به عنوان مثال چندین ملک با ارزش کارشناسی ۲۰ تا ۵۰ میلیارد تومان در تهران به مزایده گذاشته شده است که شامل املاک تجاری و مسکونی می شود. البته مواردی با ارزش کارشناسی کمتر نیز وجود دارد. با این حال شاید گران ترین ملکی که در این مزایده گذاشته شده مربوط به ویلایی در زعفرانیه باشد که ارزش آن ۹۶۰ میلیارد تومان برآورد شده است.

جزئیات و توضیحات مربوط به این ردیف مزایده ملک را در تصویر زیر مشاهده می کنید:

کلیه املاکی که توسط سازمان املاک در این مزایده گذاشته شده است اینجا قابل رویت بوده و متقاضیان جهت مشاهده لیست مربوطه مزایده شماره ۱۱۵۳ را جستجو نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا