ترندهای روز

حرف‌های جدید پزشکیان درباره «مهسا امینی»

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

کاندیدای چهاردهمین دوره ایران تحلیلات ریاست جمهوری در نشستی گفت: قطعا نحوه برخورد با دانشجویان را تغییر خواهم داد. برخورد با اساتید را قبول ندارم و نخواهم داد. حتی اگر عقاید آنها با من همخوانی نداشته باشد، من به آنها احترام می گذارم.

سخنان جدید پزشکان در مورد

مسعود بیشیکیان کاندیدای چهاردهمین دوره ایران تحلیلات ریاست جمهوری با حضور در دانشگاه تهران در جلسه پرسش و پاسخ این دانشگاه با دانشجویان شرکت کرد.

به گزارش کانال تلگرامی ستاد رسمی مسعود مزیکیان، وی در بخشی از سخنان خود در این دیدار گفت: در زمان مهسا امینی تنها من صحبت کردم و چیزی نیست که باور من را زیر سوال ببرد. حقوق همه مردم باید حفظ شود.

مدیکیان افزود: قطعا شیوه برخورد با دانشجویان را تغییر خواهم داد. من برخورد با اساتید را قبول ندارم و نخواهم داد، حتی اگر عقاید آنها با من موافق نباشد، به آنها احترام می گذارم. دست کسانی را که در ایران می مانند و خدمت می کنند می بوسم.

وی تصریح کرد: من رئیس دانشگاه بودم و یک روز شنیدم معاونم به خوابگاه رفته و از آنجا بازدید کرده است. صبح همشونو عوض کردم من حرف هایم را در مدیریت اجرا کردم، اما آنچه از شما می خواهم حفظ احترام و مقام و صحبت آزادانه و احترام است.

کاندیدای ریاست جمهوری گفت: رهبری را قبول دارم. تو حق نداری به کسی که من موافقم توهین کنی. فضای آزاد گفتگو برای پرهیز از توهین است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا