ترندهای روز

حرف‌های دختر رئیسی از یک توصیه مهم به پدرش

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

فرزند شهید رئیسی گفت: پیام رهبر انقلاب به دانشجویان آمریکایی در آن شرایط روحیه جدیدی به مقاومت بخشید. این پیام حاکی از پیشروی جبهه مقاومت به سمت آمریکا بود.

ریحانه سادات رئیسی فرزند رئیس جمهور شهید در افتتاحیه نامه توضیحی رهبر انقلاب به جوانان آمریکایی در دانشگاه تهران با یاد و خاطره شهدای خدمت در خصوص ویژگی های رئیس جمهور شهید گفت: هر چه بالاتر باشد. جایگاه رئیس جمهور شهید رئیسی در دولت، تقوای سیاسی او بیشتر می شود. این موضوع نکته مهمی است که کاندیداها و نامزدهای ایران تحلیلاتی به ویژه کسانی که به دنبال پیروی از دولت سیزدهم هستند باید به آن توجه کنند.

وی با اشاره به اینکه به گفته شهید رئیسی عدالت در کتاب و نوشته نیست و کاری است که باید انجام شود، گفت: کاتالیزور علم برای رسیدن به واقعیت رعایت عدالت است و اگر کسی بخواهد راه را طی کند. شهدا، آن راه عدالت است و باید به این موضوع توجه شود. نقطه ضعف دنیا در این زمینه علم عدالت است.

فرزند شهید رئیسی با اشاره به اکران فیلمی از حضور شهید رئیسی در سال های گذشته در سال ۱۶ آذر وی در جمع دانشجویان دانشگاه تهران در این مراسم گفت: به آنها توصیه کردم به دلیل اینکه دانشجوی دانشگاه تهران بودم حاضر نشوند و گفتم اینجا مزاحم می شوید اما بالاخره حضور پیدا کردند. یکی از ویژگی های او در مدیریت، شجاعت او بود.

وی افزود: در مسائل جهانی نیز شجاعانه از اسلام حمایت کردند. وی در گفتگو با پاپ در خصوص حوادث غزه، به معنای واقعی کلمه، شجاعانه و قاطعانه از اسلام و غزه حمایت کرد و گفت وگویی چالش برانگیز با پاپ داشت.

فرزند شهید رئیسی در ادامه گفت: علم برای تبدیل شدن به عمل نیازمند شجاعت، عدالت و تقوا است.

هانیه سادات رئیسی فرزند دیگر شهید رئیسی نیز با قدردانی از مسئولان دانشگاه تهران برای نامگذاری سالن همایش به نام شهید رئیسی گفت: امیدواریم منش، روحیه و رویکرد ایشان در اداره کشور و دانشگاه ها ارتقاء یابد و نرود. محدود به نامگذاری .

وی با اشاره به اینکه شهادت رئیس جمهور دل های بسیاری را به درد آورد و به ویژه مردم مقاومت را نگران و اندوهگین کرد، گفت: پیام رهبر انقلاب به دانشجویان آمریکایی در آن شرایط روحیه جدیدی به مقاومت بخشید. این پیام حاکی از این بود که جبهه مقاومت تا آمریکا پیشروی کرده و مردم ایران همیشه و تحت هیچ شرایطی از مقاومت و محور مقاومت غافل نخواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا