بانک و بیمه

 حرکت پرشتاب بانک ایران زمین در ارائه خدمات دیجیتالی

گروه بازار، بانک و بیمه: بر اساس آمارها، بانک ایران زمین در سال های اخیر در عرصه بانکداری دیجیتال درخشیده است و هر روز قوی تر از همیشه در مسیر پیشرفت بانکی گام برمی دارد که نشان از برخورداری از تیمی مستعد و با استعداد در حوزه فناوری و نوآوری بانک ایران زمین در زمینه فناوری های نوین و ایجاد سیستم های امنیتی سرمایه گذاری های قابل توجهی انجام داده است. امکاناتی که به خوبی از تراکنش های آنلاین و موبایل محافظت می کند و از آسیب های احتمالی جلوگیری می کند.

این بانک با آگاهی از لزوم پیشبرد بیشتر مسیر بانکداری دیجیتال، تنها در دو ماه اخیر بیش از چهار سرویس جدید راه اندازی کرده است.

در زیر برخی از خدمات جدید این بانک که در دو ماه اخیر در رسانه ها منتشر شده است را مشاهده می کنید. بررسی می کنیم:

«بانکیدو» نمونه ای از پیشرفت بانکداری دیجیتال توسط بانک ایران زمین است

علاوه بر فرزندان شما، “بانکیدو” فرزند جدید بانک ایران زمین است. این برنامه برای بهبود سواد مالی آنها و کمک به افزایش آگاهی از طریق آموزش های تخصصی طراحی شده است.

مرکز نوآوری بانک ایران زمین (نوآوری و کارآفرینی آراد ایرانیان) نشستی را با حضور کارشناسان حوزه های مختلف در حوزه فناوری و نوآوری و همچنین استعدادهای درخشانی که در این حوزه از اکوسیستم وجود دارد برگزار کرد. او توانست تیمی بسیار هماهنگ و دلپذیر تشکیل دهد. “Bunkido” برای ترویج سواد مالی در بین کودکان، جوانان و خانواده ها تاسیس شد.

موضوعات آموزشی مختلفی در امور مالی و بانکی با بازی های متنوعی ارائه شده است که برای کودکان و خانواده ها جذاب است. برای جذب بیشتر آنها به محیط آموزشی و مفاهیم استاندارد بر اساس استانداردهای بین المللی. از جمله این مفاهیم آموزشی، داستان های تصویری و صوتی، بازی ها و بازی های سرگرم کننده برای بهبود مالی کودکان ضروری تلقی می شد.

در دوره های آموزشی در دسترس کودکان و خانواده ها. تراکنش های بانکی را به سادگی و عملی تجربه خواهید کرد. این امکان برای خانواده ها وجود دارد که کنترل کامل بر فعالیت های فرزندان خود داشته باشند.

خدمات بانکی از طریق ارائه کارت مخصوص صادر شده به نام کودک انجام می شود. مفاهیم مهمی مانند پس انداز، مدیریت هزینه ها و تعیین اهداف مالی کوتاه مدت و بلند مدت را بیاموزید. تمامی این مفاهیم با کمک خانواده به کودکان آموزش داده می شود و آنها با مدل های درآمدی آشنا می شوند.

خبر خوب این است که مزایایی مانند وام به کودکان نیز داده می شود. خانواده ها می توانند با تعیین هدف برای فرزندان خود وام بدهند. و مراحل قرض گرفتن و بازپرداخت وام را خودشان تجربه کنند تا در سن ۱۸ سالگی تمام این مراحل را تجربه کنند و با آگاهی لازم وارد دنیای بزرگسالی شوند.

سیستم بارگیری و نمایش الکترونیکی تسهیلات بانک ایران زمین

بانک ایران زمین به منظور ارائه خدمات با کیفیت بالا و افزایش رضایت مشتریان، سامانه بارگذاری و نظارت الکترونیکی قراردادهای بانکی مشتریان خود را معرفی کرده است.

دریافت کنندگان تسهیلات بانک ایران زمین از این پس می توانند اطلاعات مربوط به قرارداد تسهیلات خود و قرارداد مربوطه را در سامانه فرابورس این بانک ذخیره و مشاهده کنند. مشتریان بانک ایران زمین می توانند با وارد کردن کد کشوری و شماره قرارداد تسهیلات خود در سامانه تسهیلات مشتریان، اطلاعات تسهیلات دریافتی خود را مشاهده کنند.

برای ورود به سامانه روی لینک زیر کلیک کنید:

“رونق” در بانکداری دیجیتال

در راستای توسعه بانکداری دیجیتال، بانک ایران زمین با ارائه خدمات نوین بانکی از جمله سامانه «بوم» به مشتریان خود این امکان را می‌دهد تا به طیف وسیعی از خدمات بانکی متناسب با نیاز خود دسترسی داشته باشند.

ارائه خدمات باز بانکی به مشتریان یکی از اهدافی است که بانک ایران زمین در سال های اخیر دنبال کرده و با استفاده از آخرین فناوری های روز دنیا موفق به پیاده سازی سامانه اکوسیستم ایران زمین شده است.

شرکت توسعه فناوری روز فراز با هدف رفع تمامی نیازهای نرم افزاری بانک ایران زمین و ادامه توسعه کانال و زیرساخت های امنیتی رونق ایران زمین تاسیس شد.

مشتریان بانک ایران زمین اعم از حقیقی و حقوقی می توانند با استفاده از خدمات و API های بوم فراز علاوه بر استفاده از سامانه های موبایل و اینترنت بانک ایران زمین، خدمات شخصی سازی شده خود را در سامانه های ویژه دریافت کنند. سندباکس بوم ایران زمین نیز با استفاده از سامانه بوم تحویل داده می شود و بستری مناسب برای توسعه خدمات دیجیتال این بانک برای مشتریان ایجاد می کند.

این بانک در راستای ایجاد و توسعه اکوسیستم بانکی متفاوت، فرصت مناسبی را برای شرکت‌ها و استارت‌آپ‌ها و فین‌تک‌ها فراهم می‌کند تا نوآوری در خدمات بانکی، تولید و توسعه محصولات جدید و دستیابی به سودآوری را فراهم کنند.

سامانه «بوم» توانست بیش از ۳۰۰ سرویس بانکی را در قالب APIهای استاندارد برای شرکت‌ها و شرکت‌های مالی یا سرمایه‌ای ارائه کند. همچنین این سامانه بسیاری از خدمات بانکی را در قالب ویجت به مشتریان این بانک ارائه می کند.

از پرکاربردترین ویجت ها و خدمات موجود در وب سایت ایران زمین می توان به انتقال وجه از کارت به سپرده، دریافت صورت حساب کارت، دریافت موجودی حساب با اعتبار، تبدیل شماره کارت به شماره شبا، استعلام واریز، دریافت موجودی حساب، دریافت موجودی کارت و دریافت اشاره کرد. اطلاعات مربوط به دارنده کارت، مسدود کردن کارت، انتقال اعتبار به اعتبار، انتقال مبالغ ثابت فردی، برداشت از حساب مستقیم (دایرکت بدهی).

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا