محیط زیست

حریق انبار دپوی ضایعات ریسندگی روستای جزه کوهپایه مهار شد/وقوع ۱۲ آتش‌سوزی از ابتدای امسال

منصور شه فروش در گفت و گو با خبرنگار افق میهن با اشاره به اینکه این آتش سوزی بعدازظهر امروز ساعت ۱۴:۱۰ دقیقه در انبار ضایعات یک واحد ریسندگی واقع در محور جاده روستا رخ داد. جزه در شهرستان کهپایه گزارش شده است، وی گفت: با حضور به موقع عوامل امداد و نجات و مدیریت بحران در سطح شهر و اعزام ماشین های آتش نشانی شهرداری کهپایه، تودشکشهرک صنعتی هاشم آباد و پادگان ارتش، عملیات اطفای حریق و جداسازی انبار زباله برای جلوگیری از سرایت آتش به سایر نقاط و ایمن سازی محل پس از یک ساعت تلاش مهار شد و تلفات جانی نداشت.

وی افزود: با توجه به افزایش دما تاکید می شود کلیه واحدهای صنعتی و تولیدی و صنایع مستقر در شهرک های صنعتی و خارج از محدوده و همچنین واحدهای گلخانه ای دام و طیور در مراحل نگهداری الزامات ایمنی را رعایت کنند. ذخیره سازی و دپوی محصولات و ضایعات. تهیه و نصب تجهیزات اطفاء حریق و سیستم های اعلام حریق آنلاین در کارخانه و شرکت با بیمه اموال در برابر حوادث.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۲ مورد آتش سوزی در واحدهای تولیدی استان به دلیل بی احتیاطی و نقص در سیستم ها رخ داده است، گفت: در حال حاضر ۱۲ مورد آتش سوزی در واحدهای تولیدی استان رخ داده است. تحویل، ایمنی سیلندرها خطرات و تحریکات روی گاز، اکسیژن و مواد ذخیره سازی زا و ایمنی و حذف خطر از تاسیسات خنک کننده باید اجرا شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا