فناوری

حساب ویژه ایران‌خودرو روی فروش 2 محصول/ جایگزین پژو پارس عوض شد؟

به گزارش اختازنیوز، پژو ۲۰۷ با گیربکس دستی و سقف شیشه ای (پانوراما) ارتقا یافته و سورن پلاس با موتور XU7P بیش از سایر محصولات به متقاضیانی می رسد که بهمن در این ماه محصولاتی که باید از ایران خودرو دریافت می شد عرضه شد.

ایران خودرو بار دیگر لیست خود را برای جایگزینی محصولات موعد تحویل پیشنهاد داده است بهمن در سال ۱۴۰۲ منتشر شد.

بررسی لیست منتشر شده از سوی این خودروساز نشان می دهد که مدیران ایران خودرو تصمیم گرفته اند به جای ۱۱ محصولی که از قبل از طریق سامانه یکپارچه فروش عرضه کرده اند، محصولات جایگزین را به متقاضیان تحویل دهند.

البته این ایده یک خودروساز ساکن در کیلومتر ۱۴ یک جاده خاص با واکنش ثبت نام کنندگان این خودروها مواجه شده است. متقاضیان ناراضی از ایران خودرو می خواهند همان خودرویی را که ثبت نام کرده اند تحویل دهد، اما با توجه به اینکه عرضه خودروهای قبلی در برخی جاده ها دچار ضرر شده است، مدیران این خودروساز تصمیم گرفته اند تا محصولات جایگزین را به متقاضیان عرضه کنند. رساندن

بازنشر لیست خودروهای عرضه شده این خودروساز حکایت از اصرار آنها بر برنامه تعویض دارد.

پژو ۲۰۷ با گیربکس دستی و سقف شیشه ای (پانوراما) به جای محصولات قبلی در صدر لیست خودروهای پیشنهادی ایران خودرو قرار دارد.

این محصول جدید به جای پژو پارس سال، پژو ۲۰۷ گیربکس دستی، رانا معمولی، رانا پلاس و دنا پلاس توسط مدیران ایران خودرو به متقاضیان عرضه شده است.

سورن پلاس با موتور XU7P که قبلا به عنوان جایگزین پژو پارس نامیده می شد، به عنوان خودروی جایگزین از ایران خودرو به جای دنا پلاس با موتور توربوشارژ و گیربکس دستی، دنا پلاس با موتور توربوشارژ و گیربکس اتوماتیک، سورن پلاس با یک موتور دوگانه سوز و سورن پلاس با موتور بنزینی در اختیار متقاضیان خودروهای مذکور می باشد.

نکته قابل توجه در این مدل پیشنهادی این است که قرار است سورن پلاس با موتور XU7P به جای پژو پارس در سبد محصولات ایران خودرو قرار گیرد اما مدیران ایران خودرو در برنامه پیشنهادی خود برای محصولاتی که موعد تحویل آن ها سال ۱۳۹۲ است به جای پژو پارس. پژو ۲۰۷ با گیربکس دستی و سقف شیشه ای ( پانوراما ) پیشنهاد شده است.

به نظر می رسد ایران خودرو برای عرضه پژو ۲۰۷ با گیربکس دستی و سقف شیشه ای (پانوراما) و سورن پلاس با موتور XU7P حساب ویژه ای باز کرده است.

باید دید متقاضیان تا چه اندازه از برنامه پیشنهادی ایران خودرو برای جایگزینی محصولات قبلی استقبال می کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا