ورزشی

حساس‌ترین بازی‌ها را پیش رو داریم/ صحبت‌های فغانی فصل‌الخطاب نیست

یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از بازی با استقلال خوزستان گفت: خوشحالم که در این شهر خاطره انگیز برای خودم هستم. سال های خوبی را با مردم اهواز گذراندم و بخشی از لحظات خوب زندگی ام در این شهر بود.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: هفته های حساسی را پشت سر می گذاریم و طبق برنامه تا نیم فصل حساس ترین بازی ها را داریم و باید برای کسب حداکثر امتیاز تلاش کنیم. تمرینات خوبی داشتیم. با توجه به اتفاقات و شرایط، داربی انرژی روحی زیادی از بازیکنان گرفت اما سعی کردیم ریکاوری و تمرین خوبی داشته باشیم.

وی افزود: جایگاه استقلال خوزستان به دلیل فوتبال خوبش در جدول نیست. بازی های زیادی از آنها دیده ایم و حتی مقابل مدعیان بالای جدول هم بازی های خوبی از خود به نمایش گذاشته اند. استقلال خوزستان تیمی جوان و یکدست است. به کادر فنی خوب استقلال خوزستان تبریک می گویم و برای این تیم در مسابقات بعدی آرزوی موفقیت دارم. استقلال خوزستان یکی از تیم هایی است که ریشه در این شهر دارد و امیدوارم بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم و سه امتیاز را بگیریم. با این حال می دانیم که کسب پیروزی سخت است و بازیکنان ما باید تمرکز خوبی داشته باشند و انرژی خوبی بگذارند و بدانند که بازی آسانی در پیش نداریم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس همچنین گفت: از VAR استقبال می کنیم که نکته مثبتی است اما عدم توسعه فرهنگی حاشیه هایی را ایجاد کرده است. چرا VAR در بازی قبلی وجود داشت؟ برای این بود که اشتباهات بزرگی در بازی رخ ندهد، اما تمام اشتباهاتی که انجام شد، بزرگ و مقابل پرسپولیس بود و خیلی راحت یک و دو امتیاز را از تیم ما گرفتند و من در تعجب هستم که چرا این اشتباهات فقط برای به ضرر پرسپولیس باید برای ما پنالتی گرفته می شد و گلی که استقلال زد پنالتی نبود. علاوه بر این بازیکن استقلال باید در دقیقه ۶۰ اخراج می شد. اتفاقات بزرگ این بازی به ضرر پرسپولیس بود و از این بابت ناراحت هستیم. شاید اگر VAR نبود و این اتفاقات می افتاد می گفتیم داور این صحنه ها را ندیده است. دو داور عراقی هم حضور داشتند، البته بحث داریم که چطور و با چه ارتباطی از عراق به ایران آمده اند. به باشگاه گفتم تمام صحبت های داور و داوران VAR باید پخش و شفاف شود و بدانیم در آن صحنه ها چه اتفاقی افتاده است و این حق طبیعی تیم ما است.

وی گفت: برای اشکان سوری خوشحالم که اتهامات زیادی به او وارد شد و دیدیم با VAR چه اتفاقی افتاد. اینها کار خداست و خداوند اجازه نمی دهد که حق کسی تضییع شود».

گل محمدی در پاسخ به این سوال که آقای فغانی تمام تصمیمات داور بازی با استقلال را تایید کرده است، گفت: صحبت های آقای فغانی هرگز شعاری نیست و او هم اشتباه می کند. بسیاری از کارشناسان نیز برعکس سخنان او اظهار نظر کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا