ترندهای روز

حسین شریعتمداری فرمان ایران تحلیلاتی صادر کرد

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

حسین شریعتمداری مدیر مسئول کهن از کاندیداهای اصولگرا خواست بر سر یک نفر به اجماع برسند.

حسین شریعتمداری:

سوال این است که “به کدام یک از نامزدهای جبهه انقلاب رای دهیم”؟ پاسخ نویسنده این است: «از نامزدی که بعد از ائتلافشان مشخص می شود می پرسند: «اگر با هم ائتلاف نکنند چه؟» پاسخ این است که «در این صورت فرقی نمی کند که کدام یک رای به”… زیرا اگر ائتلاف نکنند هر کدام بخشی از رای مردم را به خود جذب می کنند و بدیهی است که در این صورت تعداد آرای چند نفر آسانی نمی تواند رقابت کند. کل آرایی که به اتفاق آرا در یک سبد ریخته می شود!

شاید بر این عقیده باشند که با حضور چندگانه خود از یک سو شور و نشاطی را در عرصه ایران تحلیلات ایجاد می کنند که منجر به افزایش مشارکت می شود و از سوی دیگر جلسات تبلیغاتی و مناظره های تلویزیونی فرصتی برای تبیین است. و مخاطبان را روشن و آگاه کنید. این دیدگاه را می توان منطقی و هوشمندانه دانست، اما مخاطب باید بداند که در نهایت با گزینه ای مواجه خواهد شد. به عبارت دیگر داوطلبان باید از قبل اعلام کنند که پس از بررسی های لازم فقط یکی از آنها روی صحنه می ماند. این اقدام از تفرقه احتمالی بین هواداران جلوگیری می کند و می تواند زمینه ساز هماهنگی و همدلی بیشتر باشد.

با احترام به همه نامزدها باید گفت؛ اگر حضور و ادامه سخنان عزیز شهید رئیسی که تعبیر دیگری از سخنان امام و انقلاب و رهبری است را بر حضور خود در صندلی ریاست جمهوری ترجیح می دهید – که باید باشد و قطعا همینطور است – پس مسئله باید از حالت “چند نامزدی” حل شود. بسته به نامزد تغییر کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا