اخبار اقتصاد ایران

حضور ایرانسل در اتواکسپو تهران :: ایران تحلیل

راهکارهای سازمانی ایرانسل با حضور در پنجمین نمایشگاه بین المللی خودرو، فناوری های نوین و صنایع وابسته (اتواکسپو تهران)، میزبان علاقه مندان به تحول دیجیتال در صنعت خودروسازی است.

به گزارش ایران تحلیل، پنجمین نمایشگاه بین المللی خودرو، فناوری های نوین و صنایع وابسته تهران به عنوان یکی از بزرگ ترین و مهم ترین رویدادهای صنعت خودرو ایران از ساعت ۹ برگزار می شود. بهمن ۱۴۰۲ شروع به کار می کند و از ۱۰ تا ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ در محل نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب میزبان علاقه مندان است. راهکارهای سازمانی اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران با حضور در این نمایشگاه، محصولات و راهکارهای دیجیتال و هوشمند خود از جمله سیستم مدیریت هوشمند ناوگان (FMS)، سرویس خودرو متصل و سبدی از خدمات دیجیتال ایرانسل مانند دانا پلاس، زرد. دستگاه ها، زرد هاب و … در غرفه ملل این نمایشگاه به بازدیدکنندگان، صاحبان صنایع و خودروسازان معرفی می شود.

راهکارهای سازمانی ایرانسل خدمات مدیریت هوشمند ناوگان (FMS) خود را با شرایط استثنایی در این نمایشگاه عرضه می کند که بستری مطمئن برای تبادل دانش، فناوری و کسب و کار در این صنعت با تمرکز بر فناوری ها و نوآوری های حوزه خودرو است. به این ترتیب با خرید هر گونه سرویس هوشمند مدیریت ناوگان (FMS)، علاوه بر استفاده از خدمات این سرویس، ۵ تا ۱۰ درصد تخفیف محصول واکه، سامانه بی سیم ایرانسل (PoC)، ۲۰ درصد تخفیف برای شرکت سرویس موبایل (MVPN)، ۲۰ تخفیف ۵۵ درصدی برای سرویس Y'ello Adwise و ۲۰ تا ۳۰ درصد تخفیف برای حساب کاربری دانا پلاس برای خریداران در نظر گرفته شده است.

همچنین در روزهای برگزاری نمایشگاه، کارگاه های آموزشی مختلفی از جمله کارگاه آموزشی مرتبط با موضوع بررسی تجربه سه اپراتور خارجی تلفن همراه در زمینه خودروهای متصل در کشورهای مختلف و با محوریت نقش اپراتور در اکوسیستم صنعت خودرو، خدمات اپراتور، بررسی اپراتورها در صنعت خودروی متصل و مدل‌های همکاری ذینفعان یکی از این کارگاه‌ها است.

غرفه راهکارهای سازمانی ایرانسل ۱۰ الی ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ در تالار ملل محل دائمی نمایشگاه های بین المللی شهر آفتاب از ساعت ۱۰ الی ۱۸ میزبان علاقه مندان به نمایشگاه اتواکسپو تهران است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا