اخبار اقتصاد ایران

حضور ایرانسل در دومین نمایشگاه رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران (رصتا) :: ایران تحلیل

ایرانسل با حضور در دومین نمایشگاه رسانه جامع صوتی و تصویری ایران (رستا)، به روزترین خدمات و محصولات مبتنی بر تولید و ارائه محتوای صوتی و تصویری دنیای دیجیتال را به بازدیدکنندگان معرفی می کند.

به گزارش ایران تحلیل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، با ارائه خدمات و خدمات محتوایی مبتنی بر صدا و تصویر فراگیر، در دومین نمایشگاه رسانه های صوتی و تصویری فراگیر ایران (رستا) به همت سازمان نظارتی صدا و سیمای فراگیر برگزار می شود. رسانه های بصری در فضا مجازی (ساترا) صورت می گیرد، مشارکت می کند. این نمایشگاه از ۱۰ تا ۱۳ دی ماه ۱۴۰۲ شبستان اصلی مصلی امام خمینی (ره) تهران میزبان بازدیدکنندگان است.

ایرانسل اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال در ایران با ارائه سرویس «تلوزیون اینترنتی لنز» به عنوان بستر پخش فیلم، سریال، رویدادهای زنده و شبکه های تلویزیونی و سرویس «راویتو» به عنوان بستر اشتراک ویدیو و پخش زنده با امکان کسب درآمد، در این نمایشگاه حضور دارد.

اپلیکیشن لنز، تلویزیون اینترنتی ایرانسل است که کاربران می توانند آن را به صورت رایگان دانلود کرده و به مجموعه ای از جدیدترین فیلم ها و سریال های ایرانی و خارجی (دوبله و با زیرنویس فارسی)، برنامه های زنده تلویزیونی، پخش زنده مسابقات ورزشی در هر زمان و مکان دسترسی داشته باشند. پخش زنده فوتبال، پخش زنده شبکه ۳ و…) پخش زنده انواع رویدادها (اعم از رویدادهای علمی، آموزشی، انگیزشی) و … به عنوان بستر پخش محتوا و زیرساخت توزیع محتوا قابل دسترسی است. تلفن همراه یا در خانه در تلویزیون.

سرویس «راویتو» به‌عنوان بستر اشتراک‌گذاری و پخش زنده ویدیو، با افزایش قابلیت‌هایی مانند تولید و اشتراک‌گذاری محتوای ویدیویی و پخش زنده، فضایی را برای تولیدکنندگان محتوا ایجاد کرده تا ضمن ارائه محصولات خود، کسب درآمد کنند.

نمایشگاه جامع رسانه های شنیداری و بصری ایران با رویکرد حمایتی و به منظور معرفی ظرفیت ها و توانمندی های رسانه های جامع سمعی و بصری در کشور و به منظور هم افزایی حداکثری سازمان صدا و سیما و رسانه های فراگیر سمعی و بصری و سایر رسانه ها برگزار شد. اجزای اکوسیستم در دو بخش خدمات و محتوا. و اهدافی چون «اطلاع رسانی از آخرین دستاوردهای حوزه رسانه و برقراری ارتباط بین شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان»، «جریان سازی و بسترسازی برای تولید و توسعه محتوای منطبق با فرهنگ اسلامی، محلی و ملی»، «ماده و حمایت معنوی از رسانه های صوتی و تصویر فراگیر، «ایجاد فضای رقابت رسانه ای بین تولیدکنندگان و توزیع کنندگان خدمات و محتواهای رسانه ای به منظور ارتقای کیفیت»، «ایجاد تعامل بین نخبگان دانشگاهی، سازمان صدا و سیما، ساترا و رسانه ها». “و…

در این نمایشگاه تلویزیون های اینترنتی، طراحان پلت فرم، ارائه دهندگان خدمات رسانه های دیجیتال، توسعه دهندگان، استارت آپ ها، شتاب دهنده های صنایع خلاق، نهادهای عمومی، نرم افزارهای رسانه ای، نرم افزارهای تلفن همراه، وب سایت ها و وبلاگ ها، مراکز تحقیقاتی، فناوری و نوآوری در رسانه های دیجیتال، تولیدات فرهنگی دیجیتال مراکز، تولیدات رسانه های دیجیتال دانشجویی و … میزبان علاقه مندان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا