ورزشی

حضور ماتزاری در پرسپولیس منتفی شد

در شرایطی که دو شب پیش جیانلوکا دی مارتزیو، روزنامه نگار معروف ایتالیایی از توافق والتر ماتزاری و پرسپولیس خبر داده بود و هواداران این تیم از حضور سرمربی بزرگ با رزومه روی نیمکت تیمشان خوشحال بودند، این موضوع در حال منتفی شدن است.

پس از قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر و جدایی اوسمار ویرا، گزینه های مختلفی از جمله دراگان اسکوچیچ و فن شیپ به عنوان جدی ترین کاندیداها برای حضور روی نیمکت سرخ ها مطرح شدند تا اینکه به یکباره توافقات اولیه بین این تیم انجام شد. مدیران باشگاه و والتر ماتزاری و همه آنها به عنوان سرمربی جدید پرسپولیس معرفی شد.

اما شایعه ای که از شب گذشته در فضای مجازی منتشر شد، حالا کم کم رنگ و بوی واقعیت به خود می گیرد. اخباری مبنی بر عدم توافق نهایی والتر ماتزاری و پرسپولیس در حال پخش بود و حتی شب گذشته یک رسانه ایتالیایی به این موضوع اشاره کرده بود.

حالا نیکولو سیرا، خبرنگار گاتزتا دلو اسپورت از رد شدن حضور والتر ماتزاری در ایران خبر داد و نوشت که پرسپولیس سه گزینه دیگر را برای انتخاب سرمربی جدید در نظر گرفته است که البته نام هیچ یک از این افراد را نبرد.

شب گذشته رسانه ایتالیایی ایلماتینو در خبری از احتمال نرفتن والتر ماتزاری در نهایت به ایران خبر داد. این رسانه نوشت که «حداقل هیچ چیز آنقدر مشخص و قریب الوقوع نیست که نشان دهد مذاکرات می تواند در مدت زمان کوتاهی به نتیجه برسد».

حال باید دید واکنش پرسپولیس به این خبر چه خواهد بود. گفته می شد قرار بود روز شنبه قرارداد مزاری و پرسپولیس در ترکیه منعقد شود اما حالا همه چیز منتفی شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا