حضور متفاوت بیمهداتکام در فاینکس ۱۴۰۴ با تمرکز بر گفتوگوهای تخصصی
۱۷. نمایشگاه بین المللی بورس ، بانک و بیمه (Finx 1) از ۱ تا ۲ خرداد مکان ثابت نمایشگاه های بین المللی تهران اتفاق افتاد. در این رویداد ویژه پلتفرم بیمه شرکتی این شکل جدیدی از مشارکت در این نمایشگاه را نشان داد.
این مجموعه به جای تمرکز روی ظاهر ، فضایی را برای گفتگو ، تبادل تجربیات و ارتقاء دانش در بین متخصصان صنعت مالی ایجاد کرد. رویکردی که نشان دهنده آینده برند در توسعه زیرساخت های دیجیتال در صنعت بیمه است.
پانل های تخصصی با تعداد برجسته در بازار مالی
در طول پانل ها ، گروهی از تصمیم گیرندگان و کارشناسان برجسته در صنعت بیمه ، بانک و بازار سرمایه حضور داشتند. میهمانان این جلسات عبارتند از: دکتر پارویز خوشوشاهههه (رئیس بیمه مرکزی) ، سید نادر احصازیان (رئیس هیئت مدیره شکرگذاری) ، دکتر لیلی نیکان (رئیس موسسه بیمه) و مسعود واکیلینیا (مدیر عامل فردا).
مشارکت این افراد در مکالمات ویژه ، در حالی که کیفیت مباحث مورد بحث افزایش یافته است ، به تعمیق تعامل حرفه ای در فضای نمایشگاه کمک کرده است.
به آینده بروید نگاهی متفاوت به مشارکت در رویدادهای ویژه
در این حضور هدفمند ، بیمه گذار میزبان کلکسیونرهای محتوا بود که در حین پشتیبانی از سطح توسط سرور ARASH منسجم و تأثیرگذار بودند. این مرحله تلاش جدی برای تعریف مجدد ، تعریف مجدد و ایجاد ارزش دائمی برای ذینفعان است.
با توجه به چنین رویکردی ، چنین رویکردی نه تنها فضای علمی نمایشگاه را ترویج می کند ، بلکه به عنوان الگویی برای برقراری ارتباط مؤثرتر با صنعت و مخاطبان حرفه ای نیز می باشد.
مکالمه با رئیس بیمه مرکزی ؛ تأکید بر نیاز به نوآوری
در حاشیه Finx 2 ، دکتر Parviz Khoshoshoshosahi ، رئیس بیمه مرکزی ، این رویداد ، دیدگاه های آن در مورد وضعیت صنعت بیمه است. وی بر اهمیت نوآوری در صنعت تأکید کرد:
“نمایشگاه امسال به طور کلی رضایت بخش بود ، اما تفاوت معنی داری در بخش بیمه وجود نداشت.” با این حال ، تلاش در زمینه استارتاپ ها و محتوای تخصصی که تخمین زده می شود انجام شد. “
وی گفت: “ما از هر نوع نوآوری ، به ویژه در زمینه فناوری و مدل های جدید تجاری استقبال می کنیم ، زیرا این افراد می توانند به افزایش سرعت ، کیفیت و دسترسی به خدمات بیمه کمک کنند.”
هوش مصنوعی و توسعه در صنعت بیمه
رئیس بیمه مرکزی همچنین از فناوری اطلاعات مصنوعی به عنوان یکی از مهمترین روندهای فعلی یاد می کرد:
“ما اکنون بیشتر در مورد هوش مصنوعی گوش می دهیم تا اینکه اثرات عینی آنها را بشناسیم. با این وجود ، اگر مهارت ها تحقق یابد ، می توان انتظار داشت که فرایندهای موجود در صنعت بیمه بیشتر توسعه می یابند و بهره وری به میزان قابل توجهی افزایش می یابد.”
شرایط پشتیبانی از راه اندازی: ایجاد ارزش واقعی
وی به فعالیتهای راه اندازی در حوزه بیمه مراجعه می کند:
“پشتیبانی از بیمه مرکزی مفید است اگر شرکت های نوآورانه بتوانند ارزش افزوده واقعی را ایجاد کنند. برای تغییر ظاهر فرآیندهای سنتی کافی نیست. نوآوری ها باید خدمات را بهبود بخشند یا هزینه های بیمه گذاران و بیمه گذاران را کاهش دهند.”
یک الگوی جدید برای شرکت در رویدادهای تخصصی
رویکرد بیمه FINX فراتر از مشارکت تبلیغات بود و به الگوی جدیدی برای تعامل مؤثر در رویدادهای ویژه تبدیل شد. تمرکز بر محتوا ، حمایت از گفتمان ویژه و مشاهده نیازهای واقعی صنعت ، این برند را به موقعیت خود می رساند.
این حضور هدفمند نه تنها بازتاب نگرانی بیمه گر برای آینده صنعت بیمه ، بلکه یک الگوی موفق برای سایر فعالان سایت نیز بود.