اخبار اقتصاد ایران

حضور مجموعه‌های تخصصی حوزه انرژی در مجتمع بندری کاسپین

مدیرعامل آزاد انزلی گفت: توجه به اهمیت استفاده حداکثری از مزیت ها و فرصت های کریدور شمال – جنوب در مسابقات ترانزیتی امری حیاتی است.

افق میهن، محمد سجاد سیاهکارزاده رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی در مراسم تجلیل از عوامل نقش آفرینی در روند تکمیل و افتتاح پروژه اتصال ریلی سراسری کشور به مجتمع بندری کاسپین این منطقه با حضور مدیران راه آهن. کشتیرانی شمال، دریای خزر، گمرک، مشاوران و پیمانکاران پروژه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت و اهمیتی که شهید آیت ا… دکتر رئیسی برای بهره برداری سریعتر از ملیت قائل بودند در تالار ملل برگزار شد. طرح اتصال ریلی به منطقه آزاد انزلی. ، تصریح کرد: این مراسم به دو دلیل برگزار شد، نخست بر اساس اصل «لم یشکرالمخلوق، لم یشکرالخالق» به منظور قدردانی از عزیزانی که فراتر از شرح وظایف اداری خود هستند. ، در مسیر تکمیل این طرح ملی با نگاه بندگی و رضای خداوند به انجام کار جهادی پرداخت. برای این سازمان یک وظیفه ملی تلقی می شود.

وی دلیل دوم را بازنشر اهمیت کریدور شمال – جنوب عنوان کرد و گفت: توجه به اهمیت استفاده حداکثری از مزایا و فرصت های کریدور شمال – جنوب در مسابقات ترانزیتی به منظور تامین حداکثری کشوری امری حیاتی است. منافع کشور ما به راهرو دقت کنید.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی با بیان اینکه در راستای معرفی فرصت ها و مزیت های کریدور شمال-جنوب طی ماه های آینده برگزاری رویداد بین المللی با عنوان ویژه برندسازی حرفه ای این مسیر در دستور کار این سازمان قرار دارد، گفت: و افزود: در آینده ریلینگ سه قسمتی در داخل محوطه بندر انجام می شود انشالله ایستگاه بیرونی راه آهن شروع به کار خواهد کرد و شاهد حضور مجتمع های تخصصی در حوزه انرژی در مجتمع بندری کاسپین خواهیم بود.

وی ضمن بیان خاطراتی از همکاری فراتر از شرح وظایف اداری و جهادی دستگاه های استانی و بخش خصوصی، تحلیلی از اهمیت دوران پس از افتتاح و بهره برداری از اتصال به شبکه ریلی کشور ارائه کرد و گفت: فعالیت و ترانزیت کالا در قالب حمل و نقل ترکیبی توسط خطوط ریلی و کشتیرانی کشور، این طرح ملی زیرساختی فراتر از انتظار و برکت است که ناشی از وجود نگاه خالصانه مبتنی بر کسب رضای الهی بود.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم به تعدادی از مدیران استانی، مدیران و پرسنل سازمان و پیمانکاران و مشاوران این پروژه ملی با اهداء لوح تقدیر و یادبود از سوی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا