فناوری

حضور مجموعه کری گیمز به عنوان ناشر بازی‌های موبایلی در الکامپ 1403

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

KeriGames به عنوان ناشر بازی های داخلی و بین المللی موبایل در رویداد بین المللی ElComp 1403 حضور دارد.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، Coree Games که پلتفرم توسعه یافته توسط اولین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور در زمینه بازی های ویدئویی است، در سالن ۳۵ نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۳ (سالن اختصاصی همراه اول) و میزبان علاقه مندان و توسعه دهندگان بازی های موبایل است.

بخش بازی های ویدیویی در ابتدا به عنوان یکی از اولین پروژه های همراه در مرکز تحقیق و توسعه این سازمان از سال ۱۳۹۸ مورد بررسی قرار گرفت که با ساخت چندین محصول مختلف توانست با استقبال چشمگیر مخاطبان و علاقه مندان به بازی های ویدیویی مواجه شود. .

این باعث شد “Cary Games” از آذر ماه ۱۴۰۱ به عنوان بازوی انتشارات بازی های ویدیویی این اپراتور در شرکت Smart Business Companion (EBCOM) جای خود را در بین مدعیان این صنعت باز کند.

کری گیمز پس از یک سال فعالیت، اقدام به توسعه بازی هایی مانند «مینر»، «شبیه خان» و «هزارزدان» کرده است که هر کدام از این عناوین بیش از ۲۰۰ هزار نصب فعال دارند و از عناوین معروف و پرطرفدار Market Police داخلی و خارجی و اکنون از طریق پلتفرم های داخلی و خارجی در دسترس هستند.

اولین سال فعالیت خود در حوزه بازی را با ورود به بازار بازی های موبایل در ایران آغاز کرده و در سال آینده در حال برنامه ریزی و تدوین استراتژی برای ورود به بازار بین المللی و ایجاد همکاری های تجاری در داخل و خارج از کشور است. به طوری که این موضوع می تواند منجر به ورود بازی سازان مطرح خارج از کشور به ایران برای انتشار و سرمایه گذاری در این بازار و بازی های مختلف داخلی شود.

اپراتور اول تلفن همراه در نظر دارد با سرمایه گذاری در پلتفرم کری گیمز به بزرگترین ناشر و تولید کننده بازی های ویدیویی ایرانی در منطقه MENA تبدیل شود که می تواند منجر به سرمایه گذاری در تیم ها و شرکت های سازنده بازی های ویدیویی در ایران شود. تا با ورود جریان های تاثیرگذار شاهد توسعه بیشتر این صنعت باشیم.

همچنین همراه اول بیش از یک میلیارد تومان در تیم های دانشجویی و استعدادهای درخشان حاضر در مراکز علمی و فناوری برای تقویت نیروی انسانی در این زمینه و تکریم آن سرمایه گذاری کرده و قول حمایت و همکاری بیشتر با سایر دانشگاه های فعال در این زمینه را داده است. میدان داده اند.

اولین اپراتور تلفن همراه کشور به عنوان رکورددار سرعت اینترنت ایران و بزرگترین تامین کننده زیرساخت های ارتباطی کشور در راستای توسعه اتصال شبکه تلفن همراه ۵G، قصد دارد پلتفرم انتشارات بازی های ابری خود را با کری گیمز توسعه دهد تا از این فناوری استفاده کند. ایران در این زمینه در بازارهای بین المللی مدعی است.

کری گیمز هم اکنون در سالن ۳۵ غرفه همراه اول در الکامپ ۱۴۰۳ در نمایشگاه بین المللی تهران با عناوین و بازی هایی چون هزارزدان، مینراچی و سیموخان پذیرای بازدیدکنندگان است.

تمامی محصولات و بازی های این شرکت را می توانید از طریق کافه بازار و مایکت تهیه کنید.

بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی الکامپ با شعار “همه با هم برای اقتصاد دیجیتال” از ساعت ۹ تیر در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران و تا ۱۲ شروع به کار کرد تیر ۱۴۰۳ ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا