ورزشی

حضور هر 2 راننده حادثه پیست آزادی طبق آیین‌نامه بود/ رانندگان تخلف نکرده‌اند

در پاسخ به این سؤال که چرا درایور تیموری ، راننده حادثه آزادی ، هر دو در این مسابقه با وجود عدم دستیابی به سهمیه در زمان ۲ ٪ و شروین یگان ، هر دو به دلیل غیبت در زمان بندی حضور داشت؟ وی گفت: “حضور آنها غیرقانونی نبود.” در مسابقات ملی ، بحث در مورد مسابقه یک بحث گوشه ای است. استدلال اینگونه نیست. استدلال این است که اگر تیم فنی تشخیص دهد ، می تواند حضور وی در این مسابقه را بر اساس سوابق یک ورزشکار تأیید کند.

وی گفت: “شروین چندین سال تنها قهرمان این کلاس بود.” بعضی اوقات زمان دستگاه نقص فنی دارد و نمی تواند در زمان بندی شرکت کند. در این حالت ، تیم فنی بررسی می کند و طبق سابقه قبلی ، راننده مجاز به شرکت در مسابقه خواهد بود و او بدون زمان در خط استارت است.

در پاسخ به این سؤال که آیا شروین به دلیل خرابی ماشین در زمان بندی وجود ندارد. او گفت احتمالاً من دقیقاً به یاد نمی آورم و باید گزارش را ببینم. اما عجیب نیست

در پاسخ به این سؤال که آیا راننده در سالهای اخیر با وجود سهمیه یا غیبت از زمان رقابت ، روال بوده است. او گفت: “بله”. همین مورد در موتور سیکلت ها و موتور سیکلت ها در این سال نیز اتفاق افتاده است. یکی از دلایل تعداد کمی از شرکت کنندگان است.

در پاسخ به این سؤال که آیا این کار در مسابقات بین المللی نیز انجام می شود و آیا در ایران غیرقانونی است یا خیر. وی گفت: شرکت نکردن در زمان بندی با حضور ، مشارکت یا خرابی فنی ، شرایط پزشکی راننده یا غیره متفاوت است. در مسابقات بین المللی ، یک راننده ممکن است به یک دلیل خاص در زمان بندی شرکت نکند و کمیته اجرایی و هلدینگ تصمیم می گیرد که آیا این رقابت به رقابت خواهد رسید یا خیر. دوستانی که این مکالمات را از کتاب خوانده اند ، اما از خواندن کتاب قوانین کاملاً متفاوت و متفاوت است. این همان چیزی است که دوستان گفتند برای راننده ای است که می خواهد در یک مسابقه شرکت کند. صد درصدی وقتی راننده وقت نمی گذارد و نمی داند زمان او در کلاس است ، او باید در زمان بندی شرکت کند ، در غیر این صورت نمی تواند رقابت کند.

وی گفت: “آقای تیمور نیز در پنج سال گذشته در همه این کلاس ها شرکت کرده بود.” روز گذشته ماشین او زمان جعبه دنده را خرد کرده بود و زمان زمان ساعت ۹ صبح یا ۶ صبح برای تعویض گیربکس و نصب گیربکس جدید و رسیدن به زمان بندی بود. مطمئناً وقتی گیربکس ماشین تغییر می کند ، راننده نمی تواند زمان خوبی را انجام دهد. ما اینها را در نظر می گیریم.

وی گفت: “شرکت کننده در رقابت داخلی کم است.” چهار شرکت کننده در مسابقات بین المللی وجود دارد که از حامیان مالی و شرکت های خودرو پشتیبانی می کند. در کشور ما چنین شرایطی نداریم. بنابراین ما باید رانندگان ما با هزینه شخصی در این مسابقات شرکت می کنند.

در پاسخ به ایسنا ، در پاسخ به این سؤال که آیا کسی می تواند بدون حضور در چنین قانونی در این مسابقات شرکت کند؟ وی گفت: “صد درصد اگر اولین کسی باشد که مسابقه می دهد و تاکنون در حداقل پنج مسابقه شرکت نکرده است ، نمی توان بدون تایمر رقابت کرد.” ما بر اساس تاریخ ورزشکار تصمیم می گیریم.

وی با تأکید بر اینکه حضور تیمورید و یگان در این رقابت قانونی بود ، گفت: “هیچ تخلف وجود نداشت و حضور آنها در این رقابت مطابق آئین نامه بود و چیزی روال است.” اگر می خواهید ورزش ما را به طور کلی مقایسه کنید ، باید تمام ورزشگاه ها را ببندید. ما هیچ ورزشی نداریم که با بین المللی مطابقت داشته باشد! رشته ما پیچیده است و نیاز به پشتیبانی دارد اما پشتیبانی ندارد.

در پاسخ به این سؤال که آیا این فقط در ایران رایج است؟ وی گفت: در همه جای دنیا وجود دارد. اگر راننده ای با سابقه به هر دلیلی زمان را از دست بدهد اما در تمرین رسمی شرکت کند و به دلایلی زمان را از دست بدهد ، کمیته سازمان یافته و رئیس هلدینگ مجاز به تأیید امنیت راننده و اجازه مشارکت وی در مسابقه است. تمام اخبار به راننده رفته است در حالی که ورزشکار نقض نشده است و با پاک کردن این مشکل می توان به این سؤال پاسخ داد. آن مرحوم برخی از دوستان ۵ ساله من بود.

وی ادامه داد: “این مثل این است که یک فوتبالیست توپ و یک را شلیک کند و آن بنده خدا خواهد مرد.” آیا بازیکن فوتبال نباید شلیک کند؟

وی گفت در پاسخ به این واقعیت که اگر بازیکن فوتبال غیرقانونی باشد ، مطمئناً با مرگ شخص با شلیک خود به طور قانونی دنبال می شود. این در مورد تنها شروین خنده دار است که اصلاً خنده دار است. وی به مدت ۵ سال از بین رفته است و بیشترین تعداد جام را در ایران دارد و در کلاس ۲ وی در ۵ سال قهرمان غیرقابل انکار بوده است. اگر این کلاس به مدت پنج سال برگزار شود ، وی پنج بار برنده شده است. چگونه این راننده غیرقانونی بود؟ آیا این تعریف از کلمه غیرقانونی است؟ او به هیچ وجه راننده غیرقانونی نیست. هیچ راننده غیرقانونی نبود. سختی ما برای شرکت کنندگان بسیار زیاد است اگر موتور سیکلت های سخت تری مانند موتور سیکلت داشته باشیم ، می توانیم ۲ یا ۳ بار راننده داشته باشیم ، اما سخت گیری زیادی داریم.

پاشاب گفت: “شرکت توسعه و نگهداری از امکانات ورزشی باید بودجه ای برای فدراسیون داشته باشد تا تمام آهنگ ها را تأمین کند.” من چندین سال است که معاون تجهیزات و توسعه موتور ورزش در دوره ریاست جمهوری مهر علی بوده ام. پس از عزیمت ، فدراسیون ها همه چشمان خود را به تجهیز ، حفظ و ایمن سازی آهنگ ها بستند. فدراسیون باید سخنان متخصصانی مثل من را بگوید که هزار بار نامه ای به روسای فدراسیون ها داده اند ، اما توجه نکرد.

چه زمانی تشک های محافظ نگهبان در آزادی اجرا بودند ، از جمله در خط استارت که اتفاق افتاد؟ وی خاطرنشان کرد: سال ۲ انجام شد. این تشک ها توسط من و چهار نفر دیگر طراحی و ساخته شده اند. ما یک سال ۵ ساله را تضمین کرده ایم به شرط اینکه آنها پس از برچیدن مسابقات و نگه داشتن آنها در انبار نگهداری شوند تا در زیر آفتاب و باران آسیب نبینند ، اما متأسفانه این کار در این سالها انجام نشده است ، و سرانجام فدراسیون امسال به دلیل اینکه کاملاً پوسیده شده بود و اگر اصابت کرد.

در پاسخ به این سؤال که چرا هنگام جمع آوری این تشک ها ، تشک های جدید نصب نشده و نگهبان همان را رها می کند؟ او گفت: شما باید از فدراسیون سؤال کنید. آنها قبل از عید جمع آوری شدند. بسیاری از چیزها برای ایمنی گران نیستند ، اما برای کمیته ها نیست. وقتی کمیته ها در کار اجرایی مداخله می کنند ، آنها به سرعت می گویند که اگر شما رقابت نکنید ، ما افراد دیگری را ترک خواهیم کرد!

در پاسخ به این سؤال که آیا شما قبل از مسابقه به فدراسیون گفتید که این مسیر ناامن است. وی گفت: این آهنگ چندین مورد بصری دارد. به عنوان مثال ، ما لاستیک هایی را می بینیم که در صورت نیاز به کمربند یا ماسه می بینیم ، در صورت لزوم شخم زده می شود تا نرم باشد و ماشین هنگام آمدن گیر شود. این کار ما به عنوان کمیته سازمان دهنده نیست ، اما ما این کار را انجام می دهیم. مقاومت نگهبان ، که دیگر نمی توانیم بگوییم ، بگوییم که این ناامن است زیرا این وظیفه ما نیست.

در پاسخ به این سؤال که چرا تشک ها هنوز هم نگه داشته شده اند ، علی رغم اینکه تشک ها از مسیر خارج می شوند؟ وی گفت: تشک برای موتور سیکلت است و نه برای اتومبیل.

در پاسخ به این سؤال ، چرا تشک ها در Guardrails در مسابقات اتومبیلرانی خارجی نصب می شوند؟ وی گفت: آنها در مکان های بسیار خطرناک ترک می کنند. خط استارت امن ترین مکان در مسابقه است. ۵ سال است که همه در آنجا ایستاده اند. در همه جای دنیا ، مردم در پشت استارت ایستاده اند زیرا آنها امن هستند و ماشین ها در ابتدای مسابقه خیلی سریع نیستند.

وی اظهار داشت که نصب تشک در اجرای آزادی به دلیل مسابقات موتورسواری است؟ وی گفت: در سال ۶ ، این کار توسط کمیته آموزش ، کمیته توسعه و بهرام زار ، رئیس وقت کمیته که موتورسواری را در ایران دگرگون کرده بود و طرح جدید موتورسواری تأسیس شد ، انجام شد. آقای زار گفت مجموعه ای از آهنگ ها برای موتور سیکلت بسیار ناامن است. او گفت من با این طرح کار می کنم ، همه با هم و در نهایت برای موتورسواری. این برای خودرو ضروری نبود زیرا تشک هیچ کاری برای ماشین انجام نمی دهد. آنها به موتورسواری اجازه داده می شوند تا راننده به موتور برخورد نکند و با GuardRail روبرو شود.

وی در تمام این سالها برای ایمنی در مسیر نصب نشده است؟ وی گفت: ایمنی نگهبان احتمالاً باید کافی باشد. به هر حال ، برخی از کاستی ها وجود داشت و فدراسیون مطلع شد ، اما متعلق به کمیته هلدینگ نبود. این مسیر آنقدر ناامن نبود که کمیته سازمان یافته مایل به برگزاری رقابت نباشد.

در پایان ، در پاسخ به این سؤال که آیا نگهبان به تنهایی برای برگزاری مسابقات کافی بود؟ وی خاطرنشان کرد که می توانست بهتر باشد. تایر را می توان مرتب کرد و نگهبان دو قطعه بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا