فناوری

حضور همراه اول در بزرگترین رویداد فناوری عراق

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

اولین اپراتور تلفن همراه کشور با هدف گسترش بازار تجاری و حضور فعال در عرصه بین المللی در رویداد بین المللی فناوری پیشرفته عراق حضور دارد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و شرکت ارتباطات سیار ایران، بزرگترین نمایشگاه و همایش سالانه حوزه «فناوری و الکترونیک» کشور عراق از روز سه شنبه ۱۳ تا ۱۶ برگزار می شود. شهریور جریان (۳ تا ۶ سپتامبر ۲۰۲۴) در نمایشگاه بین المللی اربیل با حضور عناصر اکوسیستم دیجیتال آغاز می شود.

اهمیت «ارتقای بازار داخلی و دسترسی مصرف‌کنندگان به محصولات روز دنیا» در چارچوب اهداف برگزاری نمایشگاه «هیتکس»، موجب ترغیب اپراتور همراه اول به عنوان بزرگترین اپراتور تلفن همراه در میانه شد. شرق برای شرکت در این رویداد.

موبایل اول به عنوان یکی از بازیگران اصلی عرصه ارتباطات دیجیتال در کشور و خاورمیانه معتقد است که اپراتورها برای باقی ماندن در رقابت دیجیتال باید از اپراتور تلفن همراه (تلکو) به اپراتور دیجیتال (تککو) حرکت کنند. ، با شعار “Connect to Smart Future” راهی HITEX شده است.

حضور در قالب سه بخش تخصصی «سرمایه گذاری»، «خدمات دیجیتال» و «خدمات مخابراتی» در راستای محورهای موضوعی اصلی هایتکس و با تمرکز بر حوزه خدمات کسب و کار سازمانی از جمله اولین برنامه های همراه این نمایشگاه است. .

اپراتور اول تلفن همراه کشور ضمن بهره مندی از مشارکت در محیطی با حضور ۲۰۰ برند بین المللی از ۸۵ کشور جهان، به دنبال شبکه سازی، گسترش بازار و نمایش نوآوری ها و دستاوردهای دیجیتالی نخبگان کشورمان است.

نمایشگاه بین المللی فناوری های پیشرفته امسال در قالب هشت محور موضوعی «فناوری آینده»، «فناوری مصرف کننده»، «ارتباطات»، «شبکه و امنیت»، «هوش مصنوعی»، «اینترنت اشیا»، «فناوری بلاک چین» و «تجارت و کارهای الکترونیکی» میزبان برندهای معروفی چون اپل، میروتک، هواوی، آنر، کورک، تیپ تاپ و ناس والت در حوزه محصولات فناوری، نرم افزار، مخابرات، تجارت الکترونیک و فناوری مالی است.

در حاشیه های فناوری، مانند همه رویدادهای معتبر بین المللی، بخشی به نام “ستاره های آینده” برگزار می شود که پاتوق استارتاپ ها، صاحبان ایده، مربیان و سرمایه گذاران است و به طور کلی به دنبال افزایش ضریب کارآفرینی است. دسته بندی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا