فناوری

حضور همراه اول در نمایشگاه الکامپ با آخرین دستاوردهای فناورانه

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

همراه اول با شعار اتصال به آینده هوشمند به صورت گسترده در سالن اختصاصی ۳۵ نمایشگاه بین المللی ۱۴۰۳ الکامپ حضور دارد.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی الکامپ با شعار «همه با هم برای اقتصاد دیجیتال» از روز شنبه ۹ دی برگزار می شود. تیر ۱۴۰۳ با حضور همه جانبه «همراه اول» به عنوان لوکوموتیو پرقدرت ایران دیجیتال به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز به کار می کند.

گروه Hamab Al با شعار «اتصال به آینده هوشمند» در رویداد Elecomp 2024 حضور دارد و آخرین دستاوردهای فنی و خدمات دیجیتال خود را با محوریت نسل پنجم فناوری ارتباطی جدید (۵G) ارائه می‌کند.

اولین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه ایران به همراه اعضای گروه خود به صورت متمرکز و اختصاصی و برای ارائه آخرین دستاوردهای دیجیتال و فناوری های نسل جدید در قالب محصولات بومی توسعه یافته در سالن سی و پنجم نمایشگاه بین المللی تهران حضور دارند. کارشناسان داخلی کشور خدمات تجاری و همچنین کاربردهای تکنولوژیکی را ارائه می دهد.

اولین شرکت با بیشترین سهم از بازار اقتصادی و مشترکین فعال تلفن همراه در کشور در قالب مناطق تخصصی «۵G»، «زندگی دیجیتال»، «آینده دیجیتال»، «اینترنت اشیا»، «خدمات مخابراتی» ” ، “خدمات تجاری” و “مگا پروژه های سازمانی” ارائه خواهد شد.

معرفی و ارائه حدود ۵۰ سرویس مستقل توسعه یافته در زون های تخصصی با رویکرد هوشمندسازی و تحول دیجیتال بخشی از برنامه های اپراتور تلفن همراه اول برای الکامپ ۱۴۰۳ است که برخی از این خدمات برای اولین بار رونمایی می شود.

علاقه مندان به خدمات نوظهور دنیای دیجیتال می توانند به عنوان پیشرو هوش تجاری و پیشران تحول دیجیتال کشور به غرفه گروه همراه اول مراجعه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا