فناوری

حضور همراه اول در نمایشگاه رسانه‌های ایران

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه ایران با حضور همراه اول برگزار می شود.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه ایران (نمایشگاه مطبوعات) از فردا یکشنبه ۲۹ آغاز می شود. بهمن به مدت چهار روز با حضور همراه اول به عنوان پرچمدار توسعه ۵G ایران و پیشگام در عرصه تحول دیجیتال در مصلی امام خمینی (ره) تهران آغاز به کار می کند.

اولین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور در قالب غرفه مستقل تا چهارشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۲ با خدمات «همراه من»، «همراه یار» و «از من بپرس» در این نمایشگاه حضور دارد و پاسخگوی بازدیدکنندگان و اصحاب رسانه حاضر در نمایشگاه است.

لازم به ذکر است اولین دوره نمایشگاه مطبوعات در سال ۱۳۷۲ همزمان با نمایشگاه کتاب برگزار شد و از سال ۱۳۸۵ این نمایشگاه به صورت کاملا مستقل در تقویم نمایشگاهی گنجانده شده است.

بیست و چهارمین دوره این نمایشگاه پس از ۶ سال به همت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با نام و رویکرد جدید «نمایشگاه رسانه‌های ایران» برگزار می‌شود.

شعار امسال برگرفته از بیت منظومه شاهنامه فردوسی من ناپاکم الا حق است و به گفته وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پس از چند سال تعطیلی با حضور برگزار می شود. بیش از ۶۰۰ خبرگزاری، خبرگزاری، روزنامه و اهالی رسانه. .

همچنین قرار است در این مراسم از چهره های رسانه ملی و استانی تجلیل شود. برگزاری نشست های تخصصی متعدد در قالب اقتصاد رسانه، تجربه معدن و رونمایی کتاب از دیگر برنامه های تدارک دیده شده برای این رویداد است.

این نمایشگاه از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۸:۳۰ میزبان علاقه مندان به رسانه است و بازدیدکنندگان می توانند با مراجعه به غرفه همراه اول سوالات خود را مطرح کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا