ورزشی

حضور پدیده ذوب آهن در استقلال جدی شد

باشگاه استقلال یکی از اهداف جدی خود در نقل و انتقالات را جذب محمدحسین اسلامی، هافبک جوان ذوب آهن قرار داده است و مذاکرات اولیه از چندی پیش آغاز شد اما اصفهانی ها ابتدا مخالفت خود را اعلام کردند اما ظاهرا آبی پوشان اصرار دارند این کار را انجام دهند. این انتقال و بعید است. چنین اتفاقی در زمستان امسال رخ نخواهد داد.

به گزارش “ورزش سه”، اسلامی که یکی از پدیده های دو فصل اخیر لیگ برتر بوده، قراردادش با ذوب آهن در پایان لیگ بیست و سوم به پایان می رسد و به همین دلیل ذوبی ها بدشان نمی آید. که در ازای رضایت نامه بازیکن برای ارسال به آبی پوشان مبلغ انتقال را دریافت کردند. یا یک یا دو بازیکن از تیم مقابل به خدمت بگیرید.

علی خطیر مدیرعامل باشگاه استقلال با ذوبی ها تماس گرفت و مذاکرات برای جذب اسلامی را با جدیت بیشتری پیش برد تا شرایط این انتقال فراهم شود و آنها هافبک-مهاجم ۲۲ ساله ذوب آهن را به پایتخت بیاورند.

پاسلامی که در تیم امید ایران نیز حضور داشت، در دوران کارلوس کی روش و امیرقلانویی نیز تجربه دعوت به تیم ملی را داشت اما بعید نیست پس از سه فصل حضور در لیگ برتر برای ذوب. آهن در نقل و انتقالات تابستانی به استقلال و شاگرد جواد نکونام می رود. بودن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا