بانک و بیمه

حضور پررنگ بانک سپه در نهمین نمایشگاه تراکنش ایران

به گزارش ایران تحلیل به نقل از بانک سپه، آیت الله ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه علاوه بر حضور در هیئت داوران جشنواره چهره های ماندگار و افتتاحیه نهمین نمایشگاه تراکنش ایران، تجربیات ارزنده خود در حوزه بانکداری را به اشتراک گذاشت. پنل تخصصی تاب آوری و نوآوری در اکوسیستم صنعت بانکداری وی با کارشناسان و کارشناسان حاضر در این رویداد مهم در میان گذاشت و از غرفه های شرکت های حاضر در نمایشگاه بازدید کرد.

حسینی قائم مقام مدیرعامل بانک سپه در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه حضور یافته و در نشست نقد و بررسی بانک ها در مسیر تحول دیجیتال در دومین روز نمایشگاه به ایراد سخنرانی می پردازد.

بهزاد صفری، معاون فناوری اطلاعات بانک سپه، یکی از سه سخنران نشست هوش مصنوعی درباره کاهش و رشد شغلی در نهمین نمایشگاه تراکنش ایران است.

بانک سپه به عنوان یکی از حامیان نمایشگاه تراکنش ایران با برپایی غرفه از طریق شرکت های تابعه حضوری فعال دارد و مدیران ارشد شرکت های فوق در سایر نشست های تخصصی، کمیته های علمی و کارگاه های ارائه محصول در بخش های مختلف حضور دارند. .

نهمین نمایشگاه تراکنش ایران از هجدهم تا بیستم دی این ماه به مدت سه روز با حضور کارشناسان و کارشناسان اکوسیستم صنعت مالی، بانکی، پرداخت و فناوری در مرکز آفرینش های کانون پرورش فکری و هتل لاله تهران برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا