اخبار بورس

حفظ سهم بازار “آردینه”https://www.boursenews.ir/”آردینه” هیچ گونه بدهی بانکی ندارد/ راه اندازی نیروگاه خورشیدی ظرف یک ماه آینده

به جای گندم، اولین صنایع نشاسته و گلوکز وارد بازار سرمایه شد.

دومین نشست خبری شرکت نشاسته و گلوکز آردینه در شرکت فربورس ایران با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه برگزار شد.

چیزی را گزارش کنید ایران تحلیل، دومین نشست خبری شرکت نشاسته و گلوکز آردین در شرکت فربورس ایران با حضور خبرنگاران برگزار شد.

وی ادامه داد: ما در شرکت توانستیم با نوسانات جزئی سودآوری را حفظ کنیم. پیش بینی ما ادامه این روند در سال آینده است.

کیومرث کیارودی مدیر مالی شرکت در این نشست خبری اظهار داشت: ثبات در روند سودآوری شرکت نشاسته و گلوکز آردین کاملا مشهود است و با توجه به محرک های اقتصادی، توسعه بازار سرمایه، نوسانات نرخ ارز و آزادسازی قیمت گندم در ۱۴۰۰، هر شرکت دیگری با این همه تغییرات در قیمت مواد اولیه با مشکلات زیادی مواجه شده است.

کیارودی تصریح کرد: این شرکت به شبکه و موسسات بانکی بدهی ندارد. سهم بازار این شرکت کاملا حفظ شد و ما مشتریان خود را داریم. مشتریان ما را باور و اعتماد می کنند و از ما خرید می کنند. این اعتماد یک نقطه قوت برای شرکت است. مشتریان شرکای تجاری خوبی برای ما بودند.

وی ادامه داد: این شرکت با توجه ویژه به جنبه های سودآوری و سودآوری که تاثیر بسیار موثری بر قیمت سهام دارد، مسئولیت اجتماعی خود را به طور کامل انجام داده است. اگرچه ما موظف به کاهش مصرف آب و تولید گاز کارخانه نبودیم، اما سرمایه گذاری های زیادی در این زمینه انجام شد و توانستیم مصرف آب را ۵۰ درصد و میزان پساب را به صفر برسانیم. اکنون دیگر فاضلابی وجود ندارد و بازیافت می شود.

مدیر مالی شرکت نشاسته و گلوکز آردین تصریح کرد: یکی دیگر از اقدامات این شرکت ورود انرژی های تجدیدپذیر است. نیروگاه ۳۰۰ مگاواتی راه اندازی شده و تا یک ماه دیگر برق آن راه اندازی می شود. هدف ما تشویق سرمایه گذاری در نیروگاه های خورشیدی است.

عضو هیئت مدیره این شرکت خاطرنشان کرد: اولین صنعت نشاسته و گلوکز در ایران هستیم که از مبدأ گندم وارد بازار سرمایه شده ایم. از فعالان بازار می خواهیم که ما را با رقبای خود در بازار سرمایه که البته عمدتاً در بخش ذرت هستند و با رقبای گندم که هیچ کدام در بازار عرضه نشده است، مقایسه کنند. قیمت سهام، ارزش کارخانه، سودآوری و صورت های مالی ما را مقایسه کنید.

وی همچنین افزود: آنچه مسلم است مدیریت شرکت نشان می‌دهد که در آینده مدیریت سهام توسط مدیران و مشاوران حرفه‌ای و قوی بازار انجام خواهد شد. بازار و با مدیریت قوی برای حفظ منافع همه سهامداران.

مدیر مالی شرکت آردین در خصوص اهداف صادراتی شرکت نیز اظهار داشت: برای فروش، صادرات و حفظ سهم شرکت در بازار برنامه مدون داریم، سال گذشته ۲ تا ۳ میلیون دلار صادرات داشتیم. سال گذشته به دلیل جنگ اوکراین و روسیه، قیمت گندم در بازار جهانی به شدت افزایش یافت و توانستیم سهم بازار خوبی را به دست آوریم. امسال با توجه به تقویت تیم صادرات در یک تا دو ماه اخیر، تلاش خود را برای معرفی خود در بازارهای ناشناخته افزایش داده ایم و سعی داریم خود را در کشورهای همسایه و سپس کشورهای اروپایی و آسیای شرقی معرفی کنیم. دارای حجم فروش و صادرات متنوع باشد.

کیارودی تصریح کرد: با توجه به استقبال این شرکت در بازار سرمایه، در هر دو شرکت آرد انوشیروان ساختمان های اداری احداث کرده ایم و طی چند ماه آینده ساختمان اداری آرد انوشیروان به ساختمان مجهز و آزمایشگاه های مجهز تبدیل می شود. در مورد شرکت آردین، ما دفتر مدیریت را از کارخانه به شهر اصفهان منتقل کردیم و یک دفتر مدیریت مستقل در اصفهان افتتاح کردیم.

عضو هیئت مدیره شرکت آردین نشاسته و گلوکز گفت: باید بگویم که سهامداران آردین کاری را شروع نمی کنند اما اگر کاری را شروع کنند به بهترین شکل انجام می دهند.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا