اخبار اقتصاد ایران

حقوق‌ کارکنان و یارانه درحال پرداخت است/ مشکلی در کالاهای اساسی و سوخت نداریم :: ایران تحلیل

سخنگوی اقتصادی دولت سیزدهم اعلام کرد: در تامین کالاهای اساسی، انرژی و سوخت، خدمات پولی و مالی مشکلی وجود ندارد و در حوزه پرداخت های مالی، بودجه بندی خزانه، کلیه حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان و یارانه نقدی پرداخت شده است و اگر مرحله نهایی در میدان امروز ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایران تحلیل، سید احسان خاندوزی امروز (دوشنبه) با حضور در رسانه ملی اظهار داشت: جلسه فوق العاده هیئت دولت ساعت ۷ صبح امروز به ریاست معاون اول رئیس جمهور و با توجه به سیاست آیت الله رئیسی مبنی بر تداوم خستگی ناپذیر تشکیل شد. و مجدانه نسبت به اداره امور کشور و حل مشکلات مردم، اعضای محترم هیئت دولت گزارشی از آخرین وضعیت حوزه خود در جلسه هیئت دولت ارائه کردند.

وی گفت: در جلسه امروز هیات وزیران اقتصادی دولت، رئیس سازمان برنامه و بودجه و رئیس کل بانک مرکزی گزارشی از آخرین وضعیت خود ارائه کردند و به حمدالله گفتند که مشکلی در تامین کالا وجود دارد. کالاهای اساسی، انرژی و سوخت، در زمینه خدمات پولی و مالی هیچ گونه خدماتی ارائه نمی شود.

خاندوزی افزود: در حوزه پرداخت مالی، بودجه بندی خزانه، تمامی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان و یارانه نقدی پرداخت شده است و در صورت داشتن مرحله نهایی در حوزه اجرایی بانک ها، امروز ادامه خواهد داشت.

وزیر امور اقتصادی و دارایی تصریح کرد: بر اساس گزارش شاخص های اقتصادی وضعیت پایدار و تحت مدیریت بخش های اقتصادی است و البته مقرر شد کمیته ستاد اقتصادی دولت این نظارت مستمر را انجام دهد. به صورت روزانه تا پایان دوره ماموریت این دولت بدون وقفه. به صورت روزانه ادامه دهید.

به گفته سخنگوی اقتصادی دولت، گزارش ها به معاون اول ارائه می شود و در صورت نیاز به اقدامات عاجل این اتفاق می افتد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا