ارزهای دیجیتال

حمام خون میم کوین ها و ارز های دیجیتال / سرمایه هایی که از دست رفت

به گزارش ایران تحلیل:






بازار ارزهای دیجیتال همیشه پر از هیجان بوده و در آینده نیز چنین خواهد بود. این نوسانات در هفته گذشته بسیاری از تحلیلگران را شگفت زده کرد. بازار میم کوین مدتی است که به میدانی برای مبادلات ارزهای رمزنگاری شده تبدیل شده است و اکنون باعث ضرر بسیاری از افراد با روند نزولی شده است.



به گزارش ایران تحلیل، بازار ارزهای دیجیتال در ۱۱ ژوئن سقوط شدیدی را تجربه کرد که بر روی سکه های دیجیتال رایج و میم کوین های محبوب مانند Dogecoin (DOGE) و Shiba Inu (SHIB) تأثیر گذاشت. این گزارش به بررسی پیامدهایی می‌پردازد که ممکوین‌های محبوبی مانند Dogecoin و Shiba Inu را تحت تأثیر قرار داده است، در حالی که به مورد عجیب Beercoin نیز اشاره می‌کند که روند را کاهش داد و به اوج‌های جدید رسید.

قتل عام سکه میم

هفته با بارقه‌ای از امید برای سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال آغاز شد زیرا قیمت‌ها نشانه‌هایی از بهبود را نشان دادند. با این حال، ۱۱ ژوئن یک اصلاح سریع و شدید به همراه داشت. بیت کوین، پدر همه ارزهای دیجیتال، به زیر ۶۸۰۰۰ دلار سقوط کرد در حالی که اتریوم، دومین ارز دیجیتال بزرگ، به حدود ۳۵۰۰ دلار سقوط کرد.

بخش memecoin که به نوسانات شدید خود مشهور است، از این روند در امان نماند. دوج کوین (DOGE) و شیبا اینو (SHIB)، دو بزرگ‌ترین میم کوین از نظر ارزش بازار، هر دو تنها در یک روز سه درصد سقوط کردند. سایر ممکوین‌ها مانند Pepe (PEPE) و Floki Inu (FLOKI) نیز متحمل ضررهای بیشتری شدند.

حتی BRETT، میم قورباغه که قیمت آن در چند روز اخیر به میزان قابل توجهی افزایش یافته است، نتوانست از این افت بازار فرار کند. قیمت آن در ۲۴ ساعت ۹ درصد کاهش یافت، اگرچه همچنان شاهد افزایش ۳۳ درصدی برای کل هفته بود.

سکه آبجو یا سوراخ امید

در میان این حمام خون بازار، یک سکه میم علیه بازار رفت: Beercoin (BEER). در اوایل روز، Beercoin با وجود فروش گسترده در بازار به بالاترین سطح خود رسید. اگرچه قیمت اندکی کاهش یافته است، اما همچنان در دو هفته گذشته ۴۵۰ درصد افزایش یافته است.

هشدار برای سرمایه گذاران میم کوین

حمام خون اخیر در بازار میم سکه زنگ خطری برای سرمایه گذاران است. در حالی که داستان‌های زیادی از افرادی وجود دارد که میلیون‌ها (حداقل روی کاغذ) ممکوین معامله می‌کنند، همیشه به دلیل نوسانات ذاتی این دارایی‌ها احتمال ضررهای قابل توجهی وجود دارد.

نکته پایانی که تاریخ انقضا ندارد، این است که سرمایه‌گذاران با درس گرفتن از اشتباهات دیگران، می‌توانند با دقت بیشتری در این بازار پرنوسان حرکت کنند و امیدواریم از گرفتار شدن در حمام خون بعدی مم کوین جلوگیری کنند.

اخبار ارزهای دیجیتال را در صفحه ارزهای دیجیتال ایران تحلیل بخوانید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا